اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فیلم ها و سریال هایی که زمینه برای بروز داعش را فراهم کردن "چگونه هالیوود افکار عمومی را برای داعش آماده کرد؟

سریال وایکینگ ها – Vikings یک مجموعهٔ تلویزیونی کانادایی، ایرلندی به سبک درام تاریخی و اکشن است که توسط مایکل هیرست نوشته شده، و از شبکهٔ هیستوری پخش می‌شود.

این سریال شباهت هایی نیز به سریال بازی تاج و تخت دارد. داستان سریال(که داستانی واقعی میباشد) داستان شخصیتی است که زندگی اش را خودش میسازد ، کشاورزی است که جاه طلبی های بسیار دارد.

رگنار لوثبروک شخصیت اصلی داستان ما به همراه برادر خودش رولو و همسرش لاگرثا و پسرش بئورن و دوست صمیمی ای اش فلوکی کاراکتر هایی هستند که شما در آغاز زندگی در کاتگات شناخت آنان را آغاز میکنید. منطقه ای که وارد آن میشوید یعنی کاتگات محلی واقع در جنوب غربی سوئد است که از طریق تنگه کاتگات به به آب های آزاد و دریای شمال میپیوندد ، تنگه ای که هرساله وایکینگ ها از طریق آن به همسایه های شرقی و جنوب شرقی خود حمله میکنند و مطابق عادت به غارت میپردازند تا اینکه یک سال رگنار لوثبروک کشاورز ساده داستان ما کنجکاوی خود را که مدتی است  ذهنش رو مشغول کرده با ارل (Earl) ـ همان استاندار یا حاکم کاتگات در میون میذاره : چرا به غرب نریم؟ امسال بریم و ببنیم که اون جا چه چیزی برا ما وجود داره ، شرق دیگه چیزی برای ما نداره ، امسال بریم و به غرب حمله کنیم. حال این تفاسیر دست خوش ساخت سریالی با نام vikings شده که شبکه ی کابلی history اقدام به پخش آن کرده است. این سریال از سال 2013 شروع و تا به امروز سه فصل از آن با موفقیت به پایان رسیده است. با توجه به درخواست های زیاد کاربران جهت سانسور این سریال تیم پارسی دانلود تصمیم گرفت این سریال زیبا را با بهترین کیفیت سانسور کند تا کسانی که دوستار این سریال هستند بتوانند آنرا در کنار خانواده خود با خیال راحت تماشا کنند. هم اکنون در ادامه با ما همراه باشید.

وایکینگ ها همان ایرلندی های معروفی هستند که در سال های 800 میلادی زندگی میکردند و با کشتی های هولناکشان به غارت و چپاوول در تمام دنیا به خصوص جنوب اروپا می پرداختند. مقر اصلی آنها اسکاندیناوی بود ولی عمده حملات آنها به بریتانیا، فرانسه، روسیه و حتی رود های دور دست آسیا برای یافتن سیم (نقره) و زمین های حاصل خیز و به خصوص گرفتن برده بود. هیچ چیز حتی طوفان های سهمگین و سختی های سفر دریایی مانعی برای یورش وایکینگ ها نبود به طوری که آنها حتی به قاره ی آمریکا هم حمله کردند.
Vikings از آن دسته سریال هایی است که مخاطبین خاص خودش را دارد و از همان قسمت اول تا به امروز توانسته رتبه ی خوبی کسب کند. در این سریال تاریخی تا حد ممکن همه چیز خوب به کار گرفته شده است. از فضای ابری و مه آلود شمال گرفته تا طراحی لباس، ظروف، غذاها و سلاح ها و … همه و همه به خوبی تلقین گر یک حس خوب تاریخی به بیننده هستند.
یکی از نکات مثبت این فیلم نبرد های تن به تن و صد البته نبرد های دسته جمعی است که وایکینگ ها یا علیه هم یا علیه دشمنانشان انجام میدهند و ببننده را میخکوب میکنند تا پایان نبرد خشونت وارشان.
شخصیت پردازی در هر سریالی از نکات حائز اهمیت است؛ در این سریال با تعداد شخصیت کمی رو به رو نیستیم، اما تک تک آنها به خوبی شخصیت پردازی شده اند و هریک نقش مهمی را در فیلمنامه ایفا میکنند. شخصیت اصلی این سریال رگنر لاثبروک است که فردی جاه طلب، قدرتمند، بی رحم، وفادار به مردم و صد البته خانواده دوست و پدری سختگیر است که تا به این لحظه شخصیت محبوب سریال بوده . توانسته به خوبی از عهده ی نقشش بر بیاید.

 

نظرات (۱)

خباثت تو ذاتشونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی