اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

روزی دیگر بمیر (به انگلیسی Die Another Day) عنوان بیستمین فیلم از سری فیلمهای جیمز باند است که لی تاماهوری کارگردانی آن را به عهده داشته و پیرس برازنان برای چهارمین بار در نقش جیمزباند ظاهر شده است. هالی بری نیز در این فیلم حضور دارد. این فیلم در سال ۲۰۰۲ اکران شد. این فیلم پر از استفاده فحشاء و صحنه های جنسی و استفاده از الکل و مواد مخدر است.

داستان فیلم
جیمز باند (پیرس برازنان) به کره شمالی فرستاده شده تا سرهنگ مون، رهبر نظامی را به قتل برساند. برنامه مطابق نقشه پیش نمی‌رود ولی مون ظاهراً به قتل می‌رسد و معاونش، زائو مجروح و جیمز باند دستگیر می‌شود.

پس از چهارده ماه شکنجه و بازجوئی، جیمز باند را با زائو مبادله می‌کنند ولی جیمز باند پس از آزادی پی می‌برد که دولت بریتانیا و رئیسش، M حالا او را مهرخ سوخته تلقی می‌کنند.

از اینرو، M او را از کار معلق می‌کند. باند که می‌خواهد جایگاه از دسترفته را دوباره به چنگ آورد و از آنان که او را در چنان دردسری انداخته‌اند، انتقام بگیرد، سرنخی را می‌گیرد و به کوبا می‌رود. باند در آنجا با رائول ملاقات می‌کند و باخبر می‌شود که عملیاتِ مخفیانه‌ای در جریان است که طی آن می‌خواهند به کمک پیوند DNA هویت جدیدی به مردم بدهند.

او ضمناً با جنیکس آشنا می‌شود که بعداً آشکار می‌شود که یک مأمور مخفی آمریکایی سازمان NSA است که برای بههم زدن آن عملیات به کوبا آمده است. باند پس از برخوردی با زائو که سرنخهای بیشتری در اختیارش می‌گذارد، به لندن برمیگردد تا با ̎گوستاو گریوز، تاجر الماس ملاقات کند (الماسهائی که قطعاتی از آنها را نزد زائو پیدا کرده) است.

پس از یک جلسه شمشیربازی که به درگیری و زد و خوردی هیجان انگیز تبدیل می‌شود، ̎گریوز از باند دعوت می‌کند به ایسلند برود. گریوز در ایسلند، به کمک میراندا فراستِ مدیر تبلیغات (و البته مأمور MI۶) و ولادِ مخترع، می‌خواهد از اختراع جدیدیش، ایکاروس پرده بردارد. ایکاروس، ماهواره‌ای است که در مدار زمین قرار گرفته و می‌تواند ستون نور و انرژی را به هر سوی زمین که بخواهند، هدایت کند.

باند پی می‌برد که گوستاو گریوز در واقع همان سرهنگ مون است که تغییر چهره داده و می‌خواهد به وسیله ایکاروس به کره جنوبی حمله کند.

باند به کمک انواع و اقسام ابزارهای پیشرفته که کیو در اختیارش گذاشته و به همراهی جنیکس سعی مس کند تا جلوی پیاده شدن نقشه‌های شیطانی آن مرد خبیث را بگیرد و خبیثهائی مثل زائو و… را هم از سر راه بردارد…

بودجه، فروش
روزی دیگر بمیر که صد و چهل میلیون دلار برای ساختش هزینه دربرداشت، در گیشه بیش از چهارصد و سی و یک میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی