اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

قدرت‌نمایی چین در بازار سینما

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ

در ماه‌های پایانی سال 2017 رکورد تازه‌ای در گیشه سینمای چین ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروش فیلم‌ها در سینماهای چین برای نخستین بار از مرز 7 میلیارد و 500 میلیون دلار عبور کرد و رکوردی تازه در گیشه سینمای این کشور ثبت شد.بر اساس آماری که در این باره از سوی سیستم جامع اطلاعات و مدیریت فروش بلیت در این کشور اعلام شده است نشان می‌دهد که بیش از یک میلیارد و 400 میلیون نفر برای تماشای فیلم‌ها به سینما رفته‌اند.
گیشه سینمای چین در چند سال اخیر رشد فزاینده‌ای داشته است و پیش‌بینی می‌شود که این رشد همچنان ادامه داشته باشد. تا اینجای سال 2017 فروش سینما نسبت به مجموع فروش سال 2016 بیش از 15 درصد افزایش داشته است. در این چند سال بیشترین رشد در میزان فروش نسبت به سال پیش در سال 2015 روی داد که گیشه سینمای چین شاهد رشد 49 درصدی بود.

نکته جالب در این آمار سهم 52 درصد فیلم‌های چینی از این میزان فروش است. امسال تا کنون 78 فیلم چینی در گیشه این کشور به فروشی بالاتر از 15 میلیون دلار دست پیدا کرده‌اند. پرفروش‌ترین آثار گیشه چین تا اینجای سال 2017 دو فیلم «جنگجویان گرگ 2» محصول سینمای چین و «سریع و خشمگین 8» محصول هالیوود هستند.

چین پس از آمریکا دومین بازار بزرگ سینمای جهان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی