اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سریال استرالیایی پرستاران - All Saints

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

مجموعه تلویزیونی زیبای پرستاران با نام اصلی «All Saints» از امروز از شبکه یک سیما پخش می شود.
 تصویر سریال استرالیایی پرستاران از امروز در شبکه یک
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، این سریال درام پزشکی محصول کشور استرالیا است که تولید آن از سال 1988 تا سال 2008 به طول انجامید و در هر قسمت ماجرایی برای شخصیت های اصلی داستان رخ می دهد.
در فاصله این سال‌ها، 12 فصل مجموعه ساخته و در کل 493 قسمت آن پخش شد. قصه مجموعه در یک بیمارستان خیالی اتفاق می‌افتد که درغرب استرالیا قرار دارد و بخش 17 آن، مرکز اصلی رخدادهای ماجراست.
این بخش پس از سال‌ها فعالیت، در سال 2004 بسته و تعطیل می‌شود. داستان مجموعه، سرنوشت افراد و کارمندان فعال در این بخش را پس از تعطیلی آن هم دنبال می‌کند، تغییرات تازه در بیمارستان باعث می‌شود کارمندان بخش 17 به بخش موقعیت‌های ضروری فرستاده شوند و ادامه قصه در این بخش دنبال می‌شود.

دراین اثر بازیگرانی مانند کریس اورلی در نقش شان، الکساندر فولر(ایو)، ناتالی سالیبا (جسیکا)، جان هاوارد (فرانک)، کریستوفر گاباردی (وینسنت) و اندرو سومانز (بارت) ایفای نقش کردند.
نرگس فولادوند، جلال مقامی، وحید منوچهری، افشین ذی نوری، عباس نباتی، کتایون اعظمی، رزیتا یاراحمدی، ناصر نظامی، امیرمحمد صمصامی و سعید شیخ زاده از جمله صداپیشگان این سریال استرالیایی هستند.
بینندگان می توانند از امروز 29 آبان مجموعه تلویزیونی پرستاران را هر روز ساعت 10:30 از شبکه یک سیما تماشا کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی