اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

راین جانسن مدت زمان فیلم جدیدش از مجموعه‌ی «جنگ‌های ستاره‌ای» را تأیید کرد؛ فیلمی که ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) روی پرده سینماها خواهد رفت.

هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت:وقتی ماه آینده «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» اکران شود، با زمان ۱۵۰ دقیقه‌ای خود رکورددار می‌شود و به عنوان طولانی‌ترین فیلم این مجموعه در یادها خواهد ماند. راین جانسن کارگردان این موضوع را در نشست مطبوعاتی بین‌المللی فیلم تأیید کرد. «آخرین جدای» با این مدت زمان، دست‌کم پانزده دقیقه طولانی‌تر از آخرین فیلم‌های این مجموعه خواهد بود؛ «فورس بیدار می‌شود» و «روگ اول» به‌ترتیب ۱۳۵ و ۱۳۳ دقیقه زمان دارند.

رکورددار قبلی این مجموعه، «جنگ‌های ستاره‌ای: قسمت دوم، حمله‌ی کلون‌ها»ی جرج لوکاس محصول ۲۰۰۲ بود که ۱۴۲ دقیقه زمان دارد. «انتقام سیت» ۱۴۰ دقیقه‌ای است و همه‌ی فیلم‌های سه‌گانه‌ی اصلی در بازه‌ی زمانی ۱۲۰ تا ۱۳۵ دقیقه قرار می‌گیرند.

«آخرین جدای» ادامه‌ی داستان ری (دیزی ریدلی) را روایت می‌کند و درست از پایان اتفاق‌های «فورس بیدار می‌شود» آغاز می‌شود؛ جایی که او با لوک اسکای‌واکر تمرین می‌کند تا هنر جدای را فرا بگیرد. در این میان، جان بویِگا، آسکر آیزاک و آدام درایور نقش‌های‌شان را در این فیلم تکرار کرده‌اند. کری فیشر هم برای آخرین بار به نقش ژنرال لیا ظاهر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی