اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

جاذبه هنری گردشگری دانشگاه هنر سنگاپور

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

ساختمان منحصر به فرد با ترکیب استفاده زیبا هنر در معماری دانشگاه هنر سنگاپور،یا همان دانشگاه هنر سبز بام شگفت انگیز را بوجود آورده است.

سقف پوشیده ازچمن که با زمین ترکیب شده تماشایی نموده است. جدار شیشه ای دیوار و بتن خام نیز در آن وجود دارد. جدای از تأثیر بصری آن، چمن کاری سقف به درجه حرارت پایین داخل و مناطق اطراف آن کمک می کند. این نما همچون فضایی کاربردی،مورد استفاده است، به عنوان یک فضای نمایشی در فضای باز محیط بیرونی به راحتی قابل دسترس از طریق رکاب (راه باریک کناره پشت بام) در امتداد لبه پشت بام می باشد.

دانشگاه نانیانگ در حومه غربی سنگاپور واقع شده است. وسعت این دانشگاه حدود 200 هکتار است و نسخه اصلی طرح جامع آن در سال 1993 توسط معمار مشهور ژاپنی کنزو تانگه تهیه شده است. 

در مرکز این دانشگاه منطقه ای دره مانند وجود دارد که در طرح تانگه به عنوان فضای سبز و ریه تنفسی دانشگاه در نظر گرفته شده بود. اما این دانشگاه در سالهای بعد به همان بلایی دچار شد که کل سنگاپور در سال های پایانی دهه 90 به آن مبتلا شده بود. مشکل کمبود زمین در سنگاپور که در دهه 90 به سرعت خود را به عنوان یکی از مدرن ترین مناطق جنوب شرقی آسیا تثبیت کرده بود , به سرعت تبدیل به یکی از مشکلات جدی شهر شد و سنگاپوری ها را وادار کرد تا در حوزه شهری , بسیاری از طرح های جامع را بازنگری کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی