اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

 

بعد از موفقیت سریال «بازی تاج و تخت» به نظر می‌رسد سه‌گانه مشهور «ارباب حلقه‌ها» نوشته جی. آر. آر. تالکین هدف بعدی استودیوها برای اقتباس تلویزیونی باشد. استودیوی تلویزیونی برادران وارنر در حال بررسی ساخت سریالی بر اساس اثر تالکین است و احتمالا برای این کار با استودیوی آمازون همکاری می‌کند. البته منابع رسمی می‌گویند هنوز راه زیادی تا قطعی شدن مانده است.

جدی‌ترین مساله به حقوق مادی اثر تالکین و وارثانش برمی‌گردد و حتی هنوز تلاشی برای یافتن نویسندگانی که اقتباس را بر عهده بگیرند، انجام نشده است. چهار ماه پیش یک جدال حقوقی سخت بین برادران وارنر و وراث تالکین درباره درآمدهای دو سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» در گرفت.

به نوشته هالیوود ریپورتر، اگر توافق برای تولید سریال انجام بگیرد، شبکه آمازون محتمل‌ترین گزینه برای پخش آن خواهد بود. این در حالی‌ست که بعد از رسوایی‌های اخیر در هالیوود و افشای آزار جنسی چندین چهره، مدیرعامل استودیو آمازون از سمت خود کناره‌گیری کرد و ادامه تولید و پخش چند سریال این شبکه لغو شده است.

سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسن از موفق‌ترین آثار سینمایی در ژانر فانتزی‌ست که صدها میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و قسمت سوم آن جایزه اسکار برد.

مدت هاست که خبر ساخت یک سریال چند فصلی بر اساس فیلم دنباله دار (در سه قسمت) ارباب حلقه ها شنیده می شد. سه سری این فیلم سینمایی در سال های 2001،2002 و 2003 ساخته شده بود و علاقمندان آن 18 سال در انتطار بودند!

حال به نظر می رسد که در سال جدید میلادی این انتظار ها به پایان خواهد رسید و ما شاهد پخش فصل اول این سریال خواهیم بود. تاکنون جزییات داستان سریال ارباب حلقه‌ها مبهم بوده و صرفا می‌دانستیم که بسیار قبل‌تر از وقایع فیلم‌ها رخ خواهد داد.

در فصل اول ارباب حلقه ها وقایع هزاران سال قبل از ماجراهای ارباب حلقه‌ ها و هابیت جریان دارد. تماشاگران در این سریال به عصری سفر خواهند کرد که در آن، قدرت ‌های بزرگی پدیدار شده، قلمروها صعود و سقوط کرده ‌اند، قهرمانان غیرمنتظره ‌ای تحت آزمایش قرار گرفته ‌اند و مخوف‌ ترین شرور دنیای تالکین درصدد غرق کردن دنیا در تاریکی بوده است.

.

نازنین بنیادی, رابرت آرامایو, اووین آرتور, تام باج, موروید کلارک, اسماعیل کروز کوردووا, اما هورواث, مارکلا کاوانا, جوزف مال, تایرو موهافیدین, سوفیا نام‌وت, مگان ریچاردز, دیلن اسمیت, چارلی ویکرز, دنیل ویمن, سینتیا رابینسون, ماکسیم بالدری, ایان بلک‌برن, کیپ چپمن, آنتونی کرام, ماکسین کانلیف, تریستان گراول, سر لنی هنری, توسیتا جایاسوندرا, فابین مک‌کالم, سایمون مرلز, جف مورل, پیتر مولان, لوید اوون, آگستس پرو, پیتر تیت, الکس تارانت, لیون وادهام, بنجامین واکر و سارا زوانگوبانی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند!

«ارباب حلقه‌ها» نوشته «جی.آر.آر. تالکین» از معروف‌ترین مجموعه رمان‌های ادبیات انگلیسی‌ است. «پیتر جکسون» با روی پرده آوردن دنیای «تالکین» به شهرت بین‌المللی این نویسنده افزود . «تاکلین» در «ارباب حلقه‌ها» به انگلیس کهن و قصه‌های فولکلور اسکاندنیاوی نقب زده و جهانی را خلق کرده که روح ماجراجویی خوانندگان ادبیات تخیلی معاصر را راضی می‌کند.

.

لوکیشن های ارباب حلقه ها در نیوزلند

لوکیشن های ارباب حلقه ها در نیوزلند

ساخت ارباب حلقه ها در نیوزلند

روزشمار ساخت ارباب حلقه ها

کمپانی «برادران وارنر» و استودیو «آمازون» برای ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس مجموعه رمان‌ «ارباب حلقه‌ها» نوشته «جی.آر.آر تالکین» در حال مذاکره هستند. «برادران وارنر» کمپانی فیلمسازی بود که سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» را به روی پرده برد و حالا به همراه «آمازون»، با بنیاد «تالکین» مذاکره می‌کند.به نظر می‌رسد «آمازون» قصد دارد با ساخت این سریال اقتباسی، جای خالی را که با تمام شدن مجموعه «بازی تاج و تخت» ایجاد می‌شود، پر کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که «نت‌فلیکس» و «اچ.بی.او» هم برای گرفتن حق پخش این سریال جدید، وارد عرصه شده‌اند اما بیشترین شانس در دست «آمازون» است. / آبان 96

آمازون برای تولید دو فصل اول سریال ارباب حلقه ها 500 میلیون دلار بودجه در نظر گرفته است! این مبلغ علاوه بر 250 میلیون دلاری است که برای خرید حقوق ساخت سریال پرداخت کرده است. کتاب ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های ادبیات در قرن ۲۱ به‌شمار می‌رود و به زبان های مختلف ترجمه شده است. فیلم های سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت هم که به کارگردانی پیتر جکسون ساخته شدند به محبوبیت جهانی رسیدند. از سه گانه ارباب حلقه ها «یاران حلقه۲۰۰۱» برنده ۴ جایزه اسکار و یک بفتا، «دو برج۲۰۰۲» برنده 2 جایزه اسکار و «بازگشت پادشاه۲۰۰۳» برنده ۱۰ جایزه اسکار شد. / 22 اسپند 96

آمازون خبر ساخت سریال «ارباب حلقه ها» با محوریت شخصیت «آراگورن» را تایید کرد. شخصیت آراگورن را «ویگو مورتنسن» در سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت به کارگردانی پیتر جکسون بازی کرده است. «آراگورن» پسر «آراتورن »که از نژاد نومه نور است، وارث پادشاهی فراموش شده الندیل و ایزیلدور در سرزمین میانه است. آراگورن پس از نابود شدن سایرون به عنوان پادشاه اله سار تاج‌گذاری کرد و صلح را به ارمغان آورد. در این سریال که قرار است بر آراگورن جوان تمرکز داشته باشد نشان می دهد که او بزرگترین مرد زمانه خودش می شود، با مردم سرزمین غرب متحد می شوند تا نیروهای سایرون را از میان بردارد و قلمرو آرنور و گاندور را دوباره با هم متحد کند. داستان های زیادی در مورد آراگورن وجود دارد که برای سریال شدن مناسب است. هنوز مشخص نیست که کدام مرحله از زندگی او در سریال گنجانده می شود اما با توجه به اظهارات آمازون مبنی بر ۵ فصل بودن این سریال احتمال آن وجود دارد که هر فصل به بخشی از زندگی او بپردازد./ 28 اردیبهشت 97

نازنین بنیادی به سریال ارباب حلقه ها پیوست. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال «The Lord of the Rings» قرار است از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند امسال) در کشور نیوزیلند آغاز شود که انتظار می‌رود فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۱ از آمازون منتشر شود. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این سریال در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که قرار نیست داستان سه‌گانه اصلی این مجموعه و داستان هابیت را دنبال کند و به‌نظر می‌رسد که اتفاقات سریال «The Lord of the Rings» قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد. / 28 دی 98

فیلمبرداری فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) در نیوزلند به پایان رسیده است. تولید این پروژه اوایل سال 2020 آغاز شده بود اما پاندمی ویروس کرونا پس از تنها یک ماه وقفه‌ای در آن پدید آورد. در ماه سپتامبر سازندگان سریال به محل فیلمبرداری بازگشته بودند. «جی‌ای بایونا» کارگردان اپیزودهای ابتدایی، سه‌شنبه (22 دسامبر) با انتشار تصویری ادعا کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است. انتظار می ‌رود این سریال در سال 2021 پخش شود. / 2 دی 99

سریال «ارباب حلقه ها» پر هزینه ترین سریال تاریخ

به گزارش هالیوود ریپورتر، آمازون تنها برای فصل -اول- سریال “The Lord of The Rings” بودجه ۴۶۵ میلیون دلاری کنار گذاشته است. پیش تر اعلام شده بود آمازون برای چند فصل از این سریال ۵۰۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد. اگر بخواهیم یک مقایسه داشته باشیم، جالب است که بدانید HBO برای هر فصل از سریال Game of Thrones به طور متوسط ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است.

بنابر این گزارش، آمازون در حال حاضر برای ساخت ۵ فصل از این سریال برنامه دارد. همچنین ممکن است در آینده شاهد اسپین‌آف هایی از این سریال باشیم. این سریال که هم اکنون در نیوزیلند در حال ساخت است، به احتمال زیاد اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. / 28 فروردین 1400

تولید ارباب حلقه ها در نیوزلند

عکس های سریال ارباب حلقه ها نیوزلند

عکس سریال ارباب حلقه ها

تصاویر سریال ارباب حلقه ها 2021

سریال ارباب حلقه ها

 

سریال ارباب حلقه ها کی پخش می شود؟

بنا بر آخرین گزارش ها، قرار است که قسمت 1 ارباب حلقه ها در 11 شهریور 1401 پخش شود. (جهت دریافت تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

گران‌ ترین سریال تاریخ در راه است

پخش سریال «ارباب حلقه‌ها» از تابستان آینده . سریال «ارباب حلقه‌ها»، تابستان سال آینده از سرویس استریم شرکت آمازون پخش می‌شود. فیلمبرداری فصل اول گران ترین سریال تاریخ دیروز (دوشنبه، ۱۱ مرداد) در نیوزیلند به پایان رسید. این سریال که بسیاری انتظارش را می کشیدند، اقتباسی از داستان ارباب حلقه‌هاست با صرف بودجه هنگفت ۴۶۵ میلیون دلاری توسط آمازون استودیوز ساخته شده و اگرچه هنوز عنوان رسمی ندارد اما دوم سپتامبر سال ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) به عنوان تاریخ پخش آن اعلام شد. سریال ارباب حلقه‌ها از تاریخ مقرر به صورت هفتگی در سرویس استریم پرایم ویدئو پخش خواهد شد.

ماجراهای این سریال جدید هزاران سال قبل از داستان مجموعه فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد و مخاطب را به دوران دوم سرزمین میانه می‌برد. این سریال روایتگر داستان مقاومت شخصیت‌های جدید و قدیمی با یک اهریمن جدید خواهد بود. شرکت آمازون در کنار اعلام تاریخ پخش، اولین تصویر از سریال را هم منتشر کرد اما هنوز خبری از پیش پرده نیست. پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی نوامبر سال ۲۰۱۷ از ساخت سریال ارباب حلقه‌ها توسط شرکت آمازون خبر داد. فیلمبرداری این سریال فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز شد اما به دلیل شیوع کرونا مدتی به حال تعلیق درآمد. رابرت آرامایو، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز و جوزف مول از بازیگران این سریال هستند. آمازون پیش از آغاز فیلمبرداری فصل اول، سریال ارباب حلقه‌ها را برای فصل دوم تمدید کرد بنابراین فارغ از موفقیت قسمت‌های اول سریال، فصل دوم هم ساخته و پخش خواهد شد.

.

این پست همواره با اخبار، عکس ها و ویدیوهای جدید به روز خواهد شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی