اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه اختتامیه نخستین کمپین کشوری تولید محتوا با موضوع وقف که با میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد، درباره اهمیت ورود هنرمندان به مسئله وقف گفت: سازمان اوقاف نیازمند بیان هنرمندانه و عالمانه اهداف خود است که با اجرای چنین برنامه‌هایی خود را به این اهداف نزدیک می‌کنیم و متوجه این مسئله هستیم که اگر بخواهیم درصدد جلب نظر مخاطب باشیم باید با کمک هنر و رسانه مأموریت‌های خود را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه زبان هنر، رساترین زبان است، افزود: تعداد زیادی از هنرمندان با تجربه کشور در حوزه وقف وارد شده و کمک می‌کنند و همین مسئله برای ما یک موفقیت است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور ۷۵ هنرمند با تجربه در کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور با موضوع وقف تصریح کرد: هنرمندانی که امروز و در این برنامه جمع شده‌اند، هنر خود را در اختیار ما قرار می‌دهند که در راستای اطلاع‌رسانی در هفته وقف و مناسبت‌های دیگر بهره ببریم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی درباره میزان رضایتمندی از تلاش‌های هنرمندانی که در این برنامه حضور دارند، افزود: محتواهای خوبی در اختیار هنرمندان قرارگرفته بود و آنان نیز تلاش‌های ارزنده‌ای داشتند و نکته پراهمیت این تلاش‌ها برای سازمان اوقاف، آشنایی هنرمندان با حوزه وقف است.

وی ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها از آنان خواست که یاری‌رسان وقف دررسیدن به اهداف خود و فرهنگ‌سازی آن در جامعه باشند.

کارگاه ملی طراحی گرافیک و کارتون با موضوع وقف با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس، از دهم تا سیزدهم آبان ماه در شیراز برگزار شد.

...............

حجت الاسلام علی محمدی عصر شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه کاریکاتور و گرافیک با موضوع وقف افزود: در این کارگاه ۷۰ هنرمند برتر کشور در حوزه کاریکاتور حضور دارند.

وی افزود: آنچه که امروز در حوزه وقف به آن نیازمند هستیم اطلاع رسانی و تبلیغات هنرمندانه است که برای رسیدن به این مهم تصمیم به ایجاد زمینه های حضور این هنرمندان گرفتیم.

رئیس سازمان اوقاف کشور ادامه داد: باید متناسب با ذائقه و نیاز جوانان حرکت کنیم تا بتوانیم شاهد رسیدن به موفقیت در حوزه وقف باشیم.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: طرح ها و کاریکاتورهای برتر این هنرمندان در هفته وقف مورد استفاده و تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آشنا شدن با موضوع وقف به عنوان یک اولویت مطرح است که به آن توجه ویژه ای باید داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی