اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

پوستر بین المللی فیلم "حریم شخصی"

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ب.ظ

 فیلم "حریم شخصی" ساخته احمد معظمی به تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچی فرد در اولین حضور بین المللی در جشنواره فیلم های ایرانی لندن به نمایش در می آید.

این فیلم که از آذر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی می شود در اولین حضور بین المللی در جشنواره فیلم های ایرانی لندن که از تاریخ ٢٧ اکتبر تا ٥ نوامبر (٥ تا ١٤ آبان ماه) برگزار می شود، به نمایش در می آید.
در این جشنواره ١٢ فیلم ایرانی به رقابت می پردازند و فیلم "حریم شخصی" در تاریخ ٤ نوامبر ( ١٣ آبان) در این رویداد روی پرده می رود.

 "حریم شخصی" با قصه ای جسورانه به معضلات فضای مجازی در دنیای امروز جوانان می پردازد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اینجا امن نیست...
میلاد کی مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، رعنا آزادی ور ، امیر آقایی، مهتاب ثروتی، سعید امیرگانی، مسیح کاشانی، نقی سیف جمالی، محمد تهوری با حضور رعنا آزادی ور و هنرمندی امیر آقایی بازیگران این فیلم هستند.

همچنین پوستر بین المللی این فیلم توسط احسان برآبادی طراحی شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی