اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بخش  «کتاب و سینما» امروز ۲۵ مهرماه در نخستین روز سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۵ چارسو برگزار می‌شود، در این آیین از دو کتاب «فیلم کوتاه همایش بین‌المللی مطالعات فیلم کوتاه تهران: گذشته، حال، آینده» و «ساختن یک فیلم کوتاه» رونمایی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بخش «کتاب و سینما» که به اقتباس‌های ادبی و سینما اختصاص دارد به همت خانه کتاب با حضور سیدصادق موسوی، دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب، هوشنگ مرادی کرمانی و هادی مقدم‌دوست، داور این بخش برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتاب «فیلم کوتاه همایش بین‌المللی مطالعات فیلم کوتاه تهران: گذشته، حال، آینده» با حضور اعضای کمیته علمی همایش روح‌الله حسینی، محمدحسین تمجیدی، سعید توکلیان، احمد ضابطی جهرمی و برگزیدگان مقالات رونمایی می‌شود. این کتاب شامل ۳۲ مقاله از نخستین همایش بین‌المللی مطالعات فیلم کوتاه تهران، گذشته، حال، آینده است که در حاشیه جشنواره سال گذشته با رویکرد تقویت بنیان علمی و پژوهشی فیلم‌سازان فیلم کوتاه برگزار شد و تلاش دارد تصویری از اندیشه‌های کاوش‌گر، خلاق و نظریه‌پرداز در عرصه‌ فیلم کوتاه را در مقابل مخاطبان قرار دهد.

«ساختن یک فیلم کوتاه» نوشته روبرتو مولیترنی ترجمه صنم نادری دیگر کتابی‌ست که در این مراسم از آن رونمایی می‌شود.

نمایشگاه «کتاب و سینما» که به همت انتشارات آبان برپا شده است در این مراسم افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه ۵۰۰ نسخه کتاب در حوزه‌های سینما، عکاسی و ادبیات داستانی عرضه شده است.

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی