اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ «جی کی رولینگ»، نویسنده مطرح مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» بار دیگر از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به دلیل دست ندادن با یک کودک معلول انتقاد کرد.

او با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «ترامپ از بالا به یک کودک معلول نگاه کرد و دستی که به سوی او دراز شده بود را نادیده گرفت

نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر ادامه داد: ترامپ اَدای یک خبرنگار معلول را درآورد و اینک وانمود می‌کند کودکی که روی صندلی چرخدار نشسته است را نمی‌بیند؛ گویی می‌ترسد مثل او شود. این هیولای خودشیفته فقط خودش را می‌بیند. او با افراد معلول، اقلیت ها، سالمندان، فقرا و زنان رفتار تحقیرآمیزی دارد، چون آن‌ها شبیه ترامپ نیستند.»

با وجود این، فیلم منتشر شده از این لحظه حاکی از آن است که ترامپ با کودک معلول دست داده است و جی کی رولینگ در توئیت خود لحظه‌ای که کودک معلول نشان سرویس مخفی آمریکا را به سمت ترامپ بالا برده، منتشر کرده است.

در همین حال، زنی که گفته می‌شود مادر کودک معلول است در حساب فیس بوک خود نوشت: اوممم... اگر کسی می‌تواند پیامی به جی کی رولینگ بفرستد لطفا به او بگوید: ترامپ پسر مرا نادیده نگرفت و «مونتی» هم قصد دست دادن با رئیس جمهور را نداشت. نخست اینکه او ۳ ساله است و مفهوم دست دادن را نمی‌داند و دوم اینکه هدف مونتی از بالابردن دستش نشان دادن «پچ سرویس مخفی» به اطرافیانش بود. با تشکر.

انتقاد نابجای نویسنده «هری پاتر» از ترامپ دردسرساز شد

این توئیت جی کی رولینگ درباره ترامپ انتقادات گسترد ها‌ی را به دنبال داشت. «چلسی کلینتون»، دختر بیل و هیلاری کلینتون یکی از افرادی بود که توئیت رولینگ را بازنشر کرد، ولی پس از مشاهده فیلم کامل به اشتباه خود پی برد و با انتشار توئیتی به آن اذعان کرد.

رولینگ تاکنون به افرادی که خواستار حذف این توئیت بودند، پاسخ نداده است. او از منتقدان جدی ترامپ است و پیش از این در واکنش به توهین رئیس جمهور آمریکا به «میکا برژینسکی» مجری زن شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی با استناد به یکی از سخنان «آبراهام لینکلن» پیام دندان شکنی برای ترامپ فرستاد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی