اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

مسابقه هوش برتر

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

پس از استقبال بی نظیر از سری اول مسابقه هوش برتر که در نوروز امسال از شبکه نسیم پخش شد، سری دوم این مسابقه در دست تولید است.

به گزارش “چهارده ستاره” به نقل از روابط عمومی سیما، سری دوم مسابقه هوش برتر به تهیه کنندگی و کارگردانی پیمان پورمقیمی از ۶ مهر ماه کلید خورده و برای پخش شبانه در ایام ماه محرم آماده میشود.

لازم به ذکر است این برنامه، نخستین مسابقه‌ای است که با ساختاری نو و تازه علاوه بر اطلاعات عمومی؛ هوش و سرعت عمل را نیز به چالش می کشاند.

این مسابقه بین ۴ گروه ۳۲ نفره (جمعاً ۱۲۸ نفر) انجام و در نهایت ۴ فینالیست معرفی می شود. ۱۲۸ نفر حاضر در این مسابقه پس از دوبار آزمون از بین ۴۷۰۰ نفر داوطلب نخبه با مدارک و نمرات عالی انتخاب گردیده و سطح اطلاعاتی آنها به مراتب از سری اول بالاتر است.

در خصوص سطح فنی مسابقه میتوان گفت که برای اولین بار از ۷۲ متر LED با کیفیت ۴k در سقف و بک دکور استفاده شده که جلوه ای خاص به نمای مسابقه داده است. همچنین برای اولین بار از نرم افزارها و سخت افزارهایی که توسط مهندسین بومی طراحی و ساخته شده، استفاده می شود که کلیه عملیات نرم افزاری، گرافیکی و نور صحنه را تحت کنترل می گیرد.

گفتنی است این مسابقه در ۶۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای تولید و  از ۱۰ مهر ماه هر شب از شبکه نسیم پخش می شود.

افشین زی نوری مجری و دوبلور توانمند تلویزیون و سینما، اجرای برنامه را بر عهده دارد.

از دیگر عوامل مسابقه میتوان به کارگردان تلویزیونی: داریوش کفایتی، صدابردار: منصور شهباززاده، مدیر نور و تصویر: محمد نداف، مدیر تولید: علیرضا چنگیزی و مدیر پروژه نصب LED، نرم افزار و سخت افزار گرافیکی: احمد کماسایی اشاره نمود.

تصاویر برنامه تلوزیونی هوش برتر

Image result for ‫هوش برتر‬‎

Image result for ‫هوش برتر‬‎

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت هوش برتر  http://houshebartartv.ir  مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی