اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

ظهور تازه «تور» بر پرده های نقره ای

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ

 پس از موفقیت هر دو قسمت نخست فیلم کمیک استریپی «تور» طبیعی بود که قسمت تازه آن نیز در هالیوود و به واقع توسط مارول غول انتشاراتی و تولید فیلم های این ژانر استثنایی و جدید سینمایی در دستور کار قرار گیرد و آن قسمت که نام جانبی و کامل کننده «راگ ناروک» برای آن در نظر گرفته شده، ماهها است که آماده نمایش شده و از ۱۴ آبان در سطح جهان اکران خواهد شد.
دو- سه هفته ای است تیزرهای فیلمی که یک بار دیگر کریس همزوورت در آن رل «تور» را بازی می کند، روی خطوط اینترنتی و در سایت های سینمایی جهان در اختیار عموم گذاشته شده و این در حالی است که از «تور» طی سال های اخیر در چند نوبت در فیلم های ترکیبی کمیک استریپی هم استفاده شده و وی به ندرت از پرده های نقره ای دور مانده است.
منظور از فیلم های ترکیبی آن دسته از آثاری هستند که چندین و
چند قهرمان کمیک بوکی را به طور همزمان در کنار یکدیگر در اختیار دارند و آنها را در همراهی با یکدیگر مقابل نیروهای شر قرار می دهند. از این دست فیلم ها می توان به «کاپیتان آمه ریکا» و «اتحادیه عدالت» اشاره کرد و همین طور به «مردان ایکس» که این سری فیلم های ۸گانه نیز سرشار از مردان متفاوت و متعددی از جمع کمیک بوکی ها بوده است. «تور» نیز جزو کسانی بوده که در کارهای موسوم به «کاپیتان آمه ریکا» در کنار این کاراکتر بارها مشاهده شده است. البته «تور» از جمله کاراکترهای کمیک استریپی است که پس از موج اول به این دنیای ویژه کشیده شدند و بر پرده های سینما تجلی یافتند و از آن پس او دائماً در این جایگاه محکمتر و صاحب درجاتی رفیع تر شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی