اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

پوستر جشنواره فیلم کن

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

پوستر شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن رونمایی شد و برخلاف دوره‌های قبل که تصویری از ستارگان سینمای جهان به عنوان عکس پوستر انتخاب می‌شد، پوستر این دوره به فیلمی از ژان لوک گدار به نام «تحقیر» اختصاص یافت.

تحقیر یک فیلم فرانسوی است که در سال ۱۹۶۳ توسط گدار و براساس یک رمان ایتالیایی به نام «شبهی در نیم‌روز» نوشته آلبرتو موراویا ساخته شده است. براساس بیانیه فستیوال کن این فیلم تغییری در قوانین سینمای آن روز ایجاد کرد و تمرکز را به ستاره سینما معطوف کرد. با این انتخاب مسئولان جشنواره کن قصد دارند بگویند که از شیوه‌های جدید ساخت فیلم و دیدن فیلم حمایت می‌کنند. در این پوستر مردی درحال بالا رفتن از پله به سمت آرزوها و رویاهایش و روبه دریای مدیترانه است که در پس زمینه طلایی رنگ به تصویر کشیده شده است.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن در تاریخ ۱۱ تا ۲۲ می سال ۲۰۱۶ (۲۲ اردیبهشت تا ۲ خرداد) در فرانسه برگزار می‌شود و جورج میلر کارگردان استرالیایی که امسال فیلم تحسین برانگیز «مکس دیوانه: جاده خشم» را کارگردانی کرده است به عنوان رئیس هیئت داوران این دوره انتخاب شده است. جشنواره فیلم کن از معتبرترین جشنواره‌های فیلم دنیا است و به عنوان محلی برای پیش نمایش فیلم‌های جدید تمامی ژانرها به شمار می‌رود. جایزه اصلی این جشنواره جایزه بهترین فیلم است که برنده نخل طلای این رقابت می‌شود.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی