اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

پژمان بازغی و مسابقه «کودک شو»

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ

کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند! این برنامه که برای پخش از شبکه نسیم آماده می شود یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی در نوع خود است و شامل بخشهای غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می باشد.

«کودک شو» به عنوان اولین مسابقه ای که در قالبی نو، به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی تعامل بین کودکان و خانواده هایشان را در پروژه ای گسترده به تصویر می کشد، بعد از طی کردن مراحل نهایی پیش تولید، به زودی با اجرای پژمان بازغی مقابل دوربین می رود.

پروژه «کودک شو» رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می کند. در این برنامه تلویزیونی علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگونی چون  بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران، فعالان حوزه موسیقی و … نیز به همراه فرزندانشان حاضر می شوند و در این قسمت هم برنامه هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است.

«کودک شو» برای اولین بار در تلویزیون، در قالب یک رقابت، به این صورت، به تعامل بین خانواده ها و فرزندانشان می پردازد. «کودک شو» که قرار است در ۹۰ قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، به زودی وارد فاز تولید می شود.

عوامل اصلی این پروژه عظیم عبارت اند از: کارگردان رضا مهرانفر، تهیه کنندگان: ابوذر پورمحمدی، رضا نصیری شهرضایی، مجری: پژمان بازغی

دستیار کارگردان: سعیده الله دادی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر صدابرداری: فرزاد علی محمدی، حمید دژاکام، مدیر تولید: حمید دودانگه، برنامه ریز: علی جودی، دستیاران برنامه ریز: لیلا سلمانی، عاطفه نوذری، مدیرصحنه: بهاء کاظمی، طراح نور: مسعود رجبیان، نورپرداز: کیانوش خسروی، تدوین: داود قادری، موسیقی برنامه: حامد تهرانی، طراح لباس: علوی راد، گرافیست: سارا نائینیان، مشاور و روانشناس کودک: هادی حسن علی، مدیر تدارکات: محمد حاجی وند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی