اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
بخش دوم گفته های شهاب حسینی در برنامه اینترنتی «حاشیه در حاشیه» درباره تجربه های زندگی شخصی و کاری اش ضبط شد.

به گزارش سلام سینما و به نقل از مشاور پروژه؛ پس از کسب اسکار «فروشنده»، قسمت جدیدی از برنامه اینترنتی «حاشیه در حاشیه» با حضور شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون عصر روز پنجشنبه-12 اسفند ماه- ضبط شد. این بازیگر با حضور در این برنامه درباره زندگی شخصی و حرفه ای اش صحبت کرد.

«حاشیه در حاشیه» عنوان برنامه ای از آپارات به کارگردانی اشکان درویشی است که به شایعات و حواشی پیرامون زندگی هنرمندان و چهره های ورزشی می پردازد. این برنامه تلاش می کند تا چالش ها و فراز و نشیب های درگیر شدن در حواشی را از زبان چهره ها بررسی کند. حاشیه هایی که مردم خواسته یا ناخواسته برای چهره ها ایجاد می کنند و زندگی شخصی، حرفه ای، امنیت و آرامش هنرمند یا ورزشکار را تحت تاثیر قرار می دهند.

تهیه کنندگی این برنامه را اشکان درویشی و رامین پرچمی بر عهده دارند. نویسندگی و مدیریت پروژه را رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون انجام می دهد.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از:

مشاور پروژه و مدیر امور رسانه ای: رکسانا قهقرایی، نویسندگان: رامین پرچمی، شفق میرشب، مدیر تصویربرداری: عرفان احتشامی، دستیار کارگردان: آذین فولادوند، مدیرصدابرداری: مریم گلی، صدابردار: محمد فلاح مهدوی، تدوین: بهمن قهاری، دستیاران تولید: امیرحسین جلالیان و محمد فلاح مهدوی، عکاس: مژگان خزایی، شیرین بزرگیان، با تشکر از مجتبی احمدی مدیر تیم تشریفات هنرمندان، محمدعلی یوسفی و ثمین شجاعی.

نظرات (۱)

ممنون سایتتون عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی