اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

کتاب آشیانه بر اوج

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ

شهید عباس بابایی در سال 1329 در شهر قزوین دیده به جهان گشود. او پس از گذراندن دوران ابتدایی و پس از دریافت دیپلم، به‌دلیل علاقه به خلبانی، داوطلب تحصیل در رشته خلبانی نیروی هوایی ارتش شد و پس از طی دوره مقدماتی در ایران، در سال 1349 برای گذراندن دوره تکمیلی، راهی آمریکا شد. او در آنجا با بهترین نمره‌ها فارغ‌التحصیل شد و به ایران بازگشت.
از مسئولیت‌های وی پس از انقلاب و شروع جنگ تحمیلی، فرماندهی پایگاه هشتم هوایی اصفهان و معاونت عملیات فرماندهی نیروی هوایی ارتش بوده است.
شهید عباس بابایی در طی جنگ و در بازگشت از یک مأموریت، به‌دلیل مورد اصابت قرار گرفتن هواپیمایش، در مردادماه 1366 به فیض شهادت نائل می‌گردد.
این کتاب رمانی براساس زندگی این شهید والامقام است که توسط انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به زیور طبع آراسته و تقدیم علاقه‌مندان شده است.

ناشر: انتشارات آجا(ارتش جمهوی اسلامی ایران)
نویسنده:نویسنده: جواد افهمی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی