اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

عذرخواهی پرویز پرستویی از تهیه‌کنندگان!

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

پرویز پرستویی در مراسم معرفی «دو» در سینما «ملت» گفت: از تهیه کنندگان سینما عذرخواهی می‌کنم که به حوزه آن‌ها وارد شدم چون حرفه اصلی‌ام بازیگری است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، مراسم معرفی فیلم «دو» ساخته سهیلا گلستانی با حضور کارگردان، پرویز پرستویی تهیه کننده و بازیگر و ارد زند بازیگر این فیلم در سینما «ملت» برگزار شد.
 

در ابتدای این مراسم، پرویز پرستویی خطاب به غلامعباس فاضلی مجری منتقد مراسم، بیان کرد: شما یکی از بهترین منتقدان سینمای ایران هستید و اهمیت منتقد خوب خیلی زیاد است چون هرچه ضربه می خوریم از نقد بد است.پرستویی سپس از ارد زند که حرفه اصلی‌اش مستندسازی است، به دلیل پذیرش همکاری در این فیلم تشکر کرد و وی را روی سن دعوت کرد.


در ادامه غلامعباس فاضلی مجری مراسم از پرویز پرستویی درباره علت پذیرش تهیه کنندگی فیلم یک کارگردان جوان سوال کرد که پرستویی پاسخ داد: چند بار با سهیلا گلستانی همبازی بودم. ضمن آنکه فیلم های کوتاه او را هم دیده و پسندیده بودم.
وی در عین حال گفت: از تهیه کنندگان سینما عذر می‌خواهم که به حیطه آن ها وارد شدم چون حرفه اصلی من بازیگری است.


این بازیگر با سابقه‌ی سینمای ایران با اشاره به تجربه‌اش از ساخت «دو» اظهار کرد: وقتی ساخت فیلم تمام شد و آن را دیدم، نشانه ای از یک فیلم اولی در آن وجود نداشت و کار فراتر از یک اثر اول است.پرستویی تاکید کرد: وقتی یک فیلم در حال ساخت است، فیلمساز مالک آن است اما وقتی به نمایش درآمد، مردم مالک آن می‌‌شوند. امیدوارم که مخاطبان از «دو» راضی باشند.


در ادامه مراسم، سهیلا گلستانی کارگردان فیلم هم گفت: دلیل انتخاب نام دو برای فیلم این است که می خواستیم بگوییم که دو چیز است که هرگز از هم جدا نمی‌شود که آن‌ها را در فیلم می‌بینیم.ارد زند، مستندسازی که در «دو» بازی کرده است هم بیان کرد: وقتی خانم گلستانی برای بازی در فیلمش از من دعوت کرد بسیار غافلگیر شدم و با اینکه مستندساز هستم پس از مشورت با خانواده پذیرفتم.


وی افزود: البته از ابتدا گفتم که بازیگری بلد نیستم اما سهیلا گلستانی می‌گفت که به نابازیگر نیاز دارد. به هر حال امیدوارم بازی خوبی در «دو» انجام داده باشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی