اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

پخش تصویری 4 شبکه رادیویی در رادیو نما

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

«رادیو تصویری ایران» پدیده تازه ای در میان خیل رسانه هایی است که در دنیای مدرن امروز ظهور کرده اند و می کوشد نظر مخاطب را جلب کند. این پدیده که بستری تازه برای مخاطبان رادیو فراهم میکند در دنیا هم پدیده ای نوپاست و برخی از شرکت های رسانه ای سعی کرده اند از فضای آن برای گسترش مخاطبانشان استفاده کنند.

پخش آزمایشی رادیو نما، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی با حضور مهندس فهمی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی، جعفری قائم مقام معاونت صدا، احمدپور مدیر شبکه ایران، مدیر شبکه جوان و دیگر مدیران سازمان صدا و سیما،پخش آزمایشی رادیو نما، آغاز شد.
در مراسم آغاز پخش آزمایشی رادیو نما قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: پخش آزمایشی چهار شبکه رادیویی به صورت تصویری آغاز شده و رادیو های جوان، ایران، آوا و قرآن در حال حاضر روی گیرنده‌های دیجیتال، به صورت تصویری برای مردم قابل دریافت هستند.
فهمی در خصوص اینکه «رادیو نما» در کشورهای دیگر هم قابل دریافت است، بیان کرد: «ما رادیو نما را روی بسته ماهواره‌ای قرار داده‌ایم و کسانی که از روی ماهواره شبکه‌ها را دریافت می‌کنند، می‌توانند به صورت تصویری رادیو را ببینند. وی افزود: به این چهار شبکه، تصویر اضافه شده و تصاویر آنها متناسب با برنامه‌ها پخش خواهد شد تا برای بینندگان رادیو جذاب باشد . تولید تصویری برنامه‌های این رادیو ها به عهده معاونت صداست.
در ادامه مراسم نیز جعفری قائم مقام معاونت صدا اظهار داشت: برای اولین بار در کشور فرصتی ایجاد شده است تا در فضای رسانه‌ای، رادیو از مزیت تصویر استفاده کند و مخاطبان می‌توانند صدا و تصویر رادیویی را با هم دریافت کنند.
افتتاح رسمی رادیو نما بعد از ماه صفر خواهد بود و قرار است شبکه‌های دیگری به رادیو نما اضافه شوند.

نظرات (۱)

۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۳ مجله ویترینو
بسیار عالی ...
خبر خوشحال کننده ای بود موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی