اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

کمپین من دریاچه ارومیه هستم

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ب.ظ
 
رضا کیانیان با انتشار پستی در اینستاگرامش و حضور در برنامه خندوانه از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام در خواست کرد تا با امضای خود در کمپین من دریاچه ارومیه هستم در نجات جان این دریاچه بکوشند.
سلام بر همگى
من دریاچه ارومیه هستم!
من زنده خواهم ماند!
من خواهم ماند!
با یک میلیون امضا، جهان موظف خواهد شد زندگى را به من باز گرداند! اگر یک میلیون امضا جمع شود، سازمان ملل موظف است تمام توان خود را براى احیاى دریاچه ارومیه به کار گیرد! همه به آدرس http://yon.ir/t5E2 برویم و امضا کنیم.
همگى توان خود را به کار بگیریم و از دیگران هم بخواهیم تا یک میلیون امضا جمع کنیم! و خودمان را به خودمان و به جهان ثابت کنیم! ثابت کنیم سرزمین مان و آب و خاک مان را دوست داریم! اگر دریاچه مان را نجات دهیم. خودمان را نجات داده ایم. (هشتگ من دریاچه ارومیه هستم!)
 
 
غما گلرویی به کمپین من دریاچه ارومیه هستم پیوست.
او در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
با جمع آوری یک میلیون امضا سازمان ملل موظف خواهد شد تمام توان خود را برای احیای دریاچه ی ارومیه به کار گیرد. همه به این نشانی اینترنتی رفته و امضای خود را به ثبت برسانید و دوستانتان را به شرکت در این کمپین و خبررسانی درباره آن دعوت کنید. من هم دریاچه ی ارومیه هستم.
 

نظرات (۱)

۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۸:۵۱ مجله ویترینو
من امضای خودم رو ثبت کردم و از دوستان عزیز هم خواهش می کنم به این کمپین بپیوندند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی