اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دنیای کاغذی با ۱۶ میلیون رنگ

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

جهان مدرن امروز هر روز شاهد اضافه شدن دستگاه‌های باورنکردنی جدید است. کرونزی (CRONZY) آینده‌ای رنگارنگ و روشن برایتان ایجاد می‌کند. کرونزی های‌تک ساخته شده جزو ابزار هنری است. این قلم جادویی به شما اجازه می‌دهد، با هر رنگی که دوست دارید بنویسید یا نقاشی کنید با انتخابی بیش از ۱۶ میلیون رنگ. حالا برای ایجاد یک نوشته یا تصویر نیاز نیست میلیون‌ها مدادرنگی را با خود حمل کنید! کرونزی برطرف‌کننده‌ همه‌ نیاز شماست.

اما این همه چیز نیست! در انتهای خودکار، قسمت اسکن رنگ ساخته شده که شما با تماس این بخش، به هر قسمت از شیء می‌توانید رنگ را بسازید و روی کاغذ، کتاب طراحی، بوم نقاشی یا روی پوست خود و… رنگ ساخته شده را بکشید. ساده‌تر این‌که خودکار کرونزی هر رنگی را در اطراف شما اسکن و به روی صفحه شما می‌آورد. همچنبن می‌توان پس از اسکن رنگ از یک اپلیکیشن در کنار این خودکار استفاده کرد تا رنگ مورد نظر انتخاب شود، اپلیکیشن مذکور برای گوشی‌های اندروید، iOS و ویندوز طراحی شده است. قلم جادویی با داشتن باتری لیتیم Pro می‌تواند چند روز شارژ داشته باشد.

 

 

اجزای خودکار جادویی شامل موارد زیر است:

قلم با توانمندی انتخاب رنگ
– جعبه شارژ
– منبع تغذیه شارژ کردن
– پنج سرنوک متفاوت در ضخامت و شکل طراحی
– دو کارتریج جوهر
– دفترچه راهنما

 

پروژه این خودکار هوشمند توسط یک شرکت اروپایی در سال ۲۰۱۴ آغاز شده و در حال حاضر در سایت منبع‌یابی ایندیگوگو قرار دارد. در صورت دستیابی به منبع مالی مورد هدف، این فناوری در سال ۲۰۱۷ به‌صورت کامل به بازار عرضه خواهد شد. نمونه اولیه این خودکار از یک قطعه اسکنر بزرگ برخوردار است که می‌تواند چهار رنگ متفاوت را شناسایی کرده و جوهر را به درستی ترکیب کند، اما حدود یک دقیقه طول می‌کشد تا خودکار برای استفاده آماده شود.

مشاهده وب سایت رسمی کرونزی: www.cronzy.com

منبع: http://blog.meysam.org

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی