اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

چرا باید تبلیغات جالب باشد؟

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

تبلیغ جالب یک شرکت بیمه برای بیمه نامه سفر

فکر می کنید روزانه در معرض دریافت چند پیام تبلیغاتی قرار دارید؟

به طور معمول در شهر های بزرگ ایران اغلب افراد روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ آگهی تبلیغاتی را به طرق مختلف دریافت می کنند. شاید فکرش را هم نمی کردید! از گوشی موبایلتان تا بزرگراه ها، همه و همه این روزها کارکرد های پیام رسانی و تبلیغاتی پیدا کرده اند. SMS های تبلیغاتی، پیام های تبلیغاتی تلگرام و ..، تبلیغات درون برنامه های گوشی، تبلیغات در گوگل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در سایت ها و تبلیغات ایمیلی تنها بخشی از آگهی هایی هستند که از طریق دنیای مجازی دریافت می کنید. کمی آن طرف تر در تلویزیون و رادیو روزانه دهها آگهی تجاری را مشاهده می کنیم و می شنویم. اگر به دور و اطرافمان دقیق تر نگاه کنیم، روزنامه ها، آگهی نامه ها و کاتالوگ هایی که روزانه به دستمان می رسد همه حاوی پیام های تبلیغاتی هستند. اگر در خیابان ها کمی قدم بزنیم، تراکت ها، تست های رایگان، تابلوی مغازه ها، تبلیغات در پیاده روها، تبلیغات در بیلبورد ها، تبلیغات روی پل های عابر پیاده، تلویزیون های شهری و تبلیغات کاغذی چسبیده شده روی در و دیوار همگی پیام های تبلیغاتی هستند که ما در معرض مشاهده آنها هستیم.

 

تبلیغ جالب اتومبیل ضد آب کادیلاک و تاثیر بر فروش این محصول

اما واقعا روزانه چند آگهی توجه شما را به خود جلب می کند؟ احتمالا پاسخ شما چیزی شبیه اینست که روزانه کمتر از ۱۰۰ پیام تبلیغاتی را دریافت می کنید و کمتر از ۱۰ پیام توجه شما را به خود جلب می کنند. اگر پاسخ شما هم اینگونه است به این معنی است که بیش از ۹۰% تبلیغاتی که به سمت ما سرازیر می شوند حتی نتوانسته اند ما را متوجه خود کنند.

شما به چندین روش می توانید مخاطب را متوجه تبلیغات خود کنید، یکی از این روش ها تکرار، تکرار و تکرار تبلیغ است که باعث می شود توجه مخاطب به تبلیغ شما جلب شود. این روش بازدهی خوبی دارد اما به شرط اینکه برنامه ریزی خوبی داشته باشید و بدانید دقیقا چقدر باید تکرار کنید! بعضی اوقات تکرار بیش از اندازه باعث رنجش مخاطب می شود و نتیجه ای عکس دارد. اما روش دیگری که هزینه ی کمتر و راندمان بالاتری دارد ، تبلیغات جالب و خلاقانه است.

تبلیغات جالب همان تبلیغی است که وقتی آن را مشاهده می کنید برای شما تازگی داشته باشد یا با دیدن آن شگفت زده شوید. شرکت های بزرگ دنیا در سالهای اخیر سعی کرده اند به جای هدر دادن بودجه ی تبلیغاتی خود با شیوه های متداول، خلاقیت به خرج دهند و تبلیغاتی را طراحی کنند که مخاطب از دیدن آنها شگفت زده می شود. این تبلیغات را هر جا که مخاطب ببیند از آن چشم پوشی نمی کند و حداقل برای ثانیه ای هم که شده به آن چشم می دوزد. 

البته در تبلیغات ویدیویی می توان خلاقیت های بیشتری را مشاهده کرد اما همچنان تبلیغات تصویری و المان های تبلیغات محیطی هزینه ی کمتری به خود اختصاص می دهند و می توانند مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قرار دهند.

نظرات (۱)

۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۹ مجله ویترینو
بسیار عالی و مفید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی