اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

حجه الاسلام دکتر هادی صادقی از نظریه پردازان حوزه مباحث نظری فلسفه رسانه و رییس دانشکده و مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی تبیان درخصوص حضور این موسسه در عرصه نرم افزاری فرهنگی کشور عنوان کرد: به حمدالله موسسه تبیان در تولید محتوای فرهنگی تحت وب و برنامه های متنوع برای دست یابی به کاربری ملی پیشتاز است.

این نظریه پرداز جنبش نرم افزاری حوزه عنوان کرد: من بیشترین موفقیت موسسه تبیان را در سایت تبیان می دانم، شاید این سایت بتواند رتبه اول را در کشور پیدا کند، بویژه این که سایتی است که زیر ساخت های دینی و معنوی دارد و اینگونه نیست که فقط در پی ایجاد جذابیت باشد، بلکه در کنار جذابیت ها، توجه به معرفت دهی به مخاطبین و اهداف فرهنگی خود دارد و این یکی از امتیازات تبیان است.

دکتر صادقی افزود: تبیان در کنار سایت غنی خود، نرم افزار های بسیار خوبی تولید کرده که البته تبلیغات کافی در مورد آنها نشده است ولی عمده امتیاز تبیان را من در سایتش می بینم که خیلی پر محتوی است و در هر موضوعی برای مخاطب خود مطلب دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص دستیابی بهتر تبیان به اهداف فرهنگی اش تاکید کرد: فعال سازی انگیزه های افراد و موسسات فرهنگی کوچک و بزرگ که در کشور و بلکه در سطح جهانی فعال اند و ایجاد ارتباط آنها به این موسسه بنظرم بتواند زمینه پیشرفت خوبی برای تبیان ایجاد کند.

دبیر جشنواره سراسری هنر آسمانی که بهمن ماه در قم برگزار می گردد با اشاره به تنوع آثار ارائه شده به جشنواره کریمه اهل البیت (سلام الله علیها) عنوان کرد: باید در برپایی این گونه نمایشگاه ها علاوه بر بصرها بصیرت ها را نیز جذب کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی