اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

اولین قرارداد های بزرگ تبلیغات انحصاری لیگ برتر فوتبال ایران 3 ساله به ارزش 30 میلیارد تومان، دومی دو ساله به ارزش 160 ملیارد تومان و سومی 50 ملیاردی بسته شد.

به گزارش اسطوره سازان بهار سال 93 انتشار یک خبر بزرگ در این حوزه همه را غافلگیر کرد؛ اینکه امتیاز تبلیغات محیطی در استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال برای دو سال به قیمت 160 میلیارد و 745 میلیون تومان به کانون تبلیغاتی ایران نوین (60 ملیارد سال اول و 100 میلیارد 745 میلیون تومان سال دوم) واگذار شد.

ایران نوین توانست برای سال اول به دلیل این که 3 هفته از بازی‌های لیگ برتر پخش نشد و تبلیغات دورزمین به جای 3 ردیف در 2 ردیف قرار گرفت حدود 20 میلیارد تومان از سازمان لیگ غرامت بگیرد. اما به تعهدات سال دومش نتوانست عمل کند.

اواخر مردادماه 95 سازمان لیگ برتر فوتبال قراردادی یکساله 50 میلیاردی با شرکت پردازش زیر مجموعه هولدینگ فناپ به عنوان اسپانسر بازی‌های لیگ برتر فوتبال امضا کند.

در حال حاضر شرکت فناپ سامانه‌ای با نام 3040 راه اندازی کرده است تا بتواند با 3090 رقابت کند اما سازمان لیگ هنوز نتوانسته مدیران 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را مجاب به استفاده از این سامانه کند، به همین دلیل هم هست که شرکت فناپ تهدید به فسخ قرارداد با سازمان لیگ کرده است.

نکته جالب یکدست بودن تبلیغات در تمامی بازی های پخش شده از تلویزیون است. مثلا دیروز در بازی صبای قم با ذوب آهن و سایپا و فولاد خوزستان که از دو شبکه مختلف پخش می شد شاهد تبلیغات یکسان محیطی در هر دوبازی بودیم. البته با حضور تبلیغات خود پردازش مجری انحصاری لیگ برتر فوتبال.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی