اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

افزایش زمان پخش شبکه هدهد

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

با توجه به درخواست های مخاطبان، از امروز مجموعه شبکه های هدهد که شامل هدهد فارسی، عربی، انگلیسی است، در هر سه شبکه به طور مجزا، یک ساعت به زمان پخش اول خود افزود.
به گزارش بانی فیلم، این افزایش در بخش برنامه های مخصوص کودکان و شامل انیمیشن و کارتون است. انتقال ساده مباحث با رویکرد مفرح و ساده از جمله محورهای برخی برنامه های این شبکه است.
شبکه جهانی هدهد که به ایام اسلامی همچون عیدغدیر، ماه محرم، ماه رمضان و…. با نگاه ویژه‌ای می‌پردازد، امسال نیز ویژه برنامه های بسیاری را برای ماه محرم تدارک دیده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.
شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می کند.شبکه های هدهد توسط دفتر آیت الله سیستانی(مدظله العالی) راه اندازی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی