اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

مستند مسابقه «ناهار فامیلی» با شعار سرزندگی حق شماست از شبکه افق و شبکه جام جم با موضوع سبک زندگی ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی بلال الفت تولید و پخش می شود.

مسابقه ناهار فامیلی یک رقابت خانوادگی ایرانی است که رویکرد معرفی فرهنگ و هنر ایرانی با محوریت خانواده و بزرگترهای فامیل به مخاطب جهانی دارد.

ناهار فامیلی و فرصت خوب برای کسانی است که می خواهند هنر آشپزی را به سبک ایرانی بیاموزند. در هر برنامه، یک پدربزرگ و مادربزرگ حضور دارند و طی قرعه کشی از میان همه بچه ها و نوه هایشان، دو خانواده را برای مسابقه آشپزی انتخاب می کنند. بعد از آن رقابت شروع می شود و هر خانواده سعی می کند خوشمزه ترین غذای ایرانی را درست کند و به فینال راه یابد.

شرکت کنندگان «ناهار فامیلی» از شهرهای مختلف ایران هستند؛ چهار گروه که هر یک شامل ۴ شهر هستند رقابت خود را آغاز می کنند و در مرحله دوم از هر گروه یک خانواده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

این فامیل ها هستند که با امتیاز دادن به هر خانواده، برنده را مشخص خواهند کرد همچنین دو مهمان خارجی هم در این مسابقه حضور دارند که دوست دارند با غذاهای ایرانی آشنا شوند.

۲۰ امتیاز از سوی این مهمان ها به خانواده های برتر تخصیص داده می شود تا سرانجام یکی از آنها به مرحله نهایی برسد. البته آنها امتیاز منفی هم دارند و می توانند برنده ها را به بازنده تبدیل کنند.

سفره آرایی سنتی، تزیین غذاها، استفاده از مواد اولیه مناسب و رعایت بهداشت، از جمله معیارهای انتخاب برنده هستند.

زمان پخش این برنامه ساعت های ۱۷.۳۰ و ۲۲.۳۰ روز پنجشنبه است و تکرار آن روز جمعه ساعت های ۸.۳۰ و ۱۵ از شبکه افق پخش می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت ناهار فامیلی مراجعه کنید  http://naharfamily.ir

کانال تلگرامی ناهار فامیلی @naharefamily

 

نظرات (۱)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۳ مجله ویترینو
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی