اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سینما و تلویزیون کره‌جنوبی سال گذشته‌ی میلادی سود 7/6 میلیارد دلاری را برای اقتصاد این کشور به ارمغان آورد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نتایج تحقیقی که اخیرا به دست آمده است، صنعت تلویزیون و سینمای کره‌جنوبی در سال 2011 سود 6 میلیارد و 770 میلیون دلاری را نصیب چرخه‌ی اقتصادی این کشور کرد.

این تحقیق که در شرکت «آکسفورد اکونومیکس» واقع در مجمع ملی سئول صورت گرفت، نشان می‌دهد 67 هزار نفر در صنعت سینما و تلویزیون کره‌جنوبی مشغول به کار هستندکه این رقم سه میلیارد و 360 میلیون دلار به درآمدهای مالیاتی این کشور اضافه کرده است.

به گزارش اینداستری نیوز، طبق نتایج این بررسی، دیگر حوزه‌های چندوجهی کره‌جنوبی همچون گردشگری سود 15 میلیارد و 700 میلیون دلاری را برای اقتصاد این کشور به ارمغان آورده است.

تلویزیون‌های کابلی رتبه نخست را در میان حوزه‌های سرگرمی سودآور کره‌جنوبی در اختیار دارد و پس از آن ایستگاه‌های تلویزیون رایگان و نمایش فیلم مقام‌های دوم و سوم را دارا هستند.

گزارش این تحقیق همچنین حاکی از آن است که صنعت سینمای کره نسبت به سال 2005 سود 49 درصدی را تجربه کرده و موجب رشد 7 درصدی اقتصاد کل کشور شده است.

همچنین گفته می‌شود کره جنوبی در سال 2011 بیش از 392 میلیون دلار صادرات محصولات سینمایی و تلویزیونی داشته است که این رقم بسیار بالایی در این زمینه محسوب می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی