اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

از صدر لیست 20 سایت پربیننده در ایران که بیاییم پایین که صدر نشین ها گویی بنای واگذاری جای خود را به دیگران را ندارند، شاهد رقابت سخت و ایجاد تغییر در ذائقه بینندگان فضای مجازی در ایران خواهیم بود. که این گزارش حکایت از تغییرات کلیدی در بین صدرنشین ها نیز دارد.

در حال حاضر بعد از گوگل، ورزش سه در رتبه 2 الکسا و اولین سایت پربیننده در ایران قرار دارد که بعد از مدتها توانسته بالانشینی بلاگفا به عنوان پر بازدیدترین سایت ایرانی را از آن خود کند. در رتبه بعدی سایت تجارت الکترونیک دیجی کالا قرار دارد، با رتبه 4 و آپارات در رتبه ششم، نوبت به ویکی پدیا و اینستاگرام در رتبه های 7 و 9 می رسد. دو سایت بانکی شاپرک و بانک ملت در رتبه های 8 و 10 و دو خبرگزاری باشگاه خبرنگاران و خبرگزاری فارس نوبت به رقابت تنگاتنگ دو رتبه از تلگرام رتبه 14 و 18، تبیان در رتبه 16 و تابناک رتبه 17 میرسد.

 نکات قابل توجهی در لیست 20 سایت برتر و پر بازدید نسبت به لیست های قبلی دیده می شود که گویای فضای جدید کسب و کار در ایران است.

1- در صدر پر بیننده های ایران یک سایت و برند تفریحی و ورزشی ورزش سه متعلق به سازمان صدا و سیما قرار گرفته است.

2- در رتبه دوم پر بیننده ها یک برند اقتصادی دیجی کالا قرار گرفته است. که گویای شرایط جدید و تغییرات در فضای کسب و کار ایران می باشد.

3- هر چند بلاگفا صدرنشینی خود را از رتبه یک به رتبه سوم سایت های پر بازدید ایران و 5 الکسا داد اما بلاگفا و 3 سرویس بلاگ پربازدید؛ بلاگ در رتبه 15 و میهن بلاگ و روزبلاگ رتبه های 19 و 20 که بیانگر اختصاص 4 رتبه از بیست سایت پربازدید و محبوب در ایران به سرویس بلاگ ها، گویای زنده و پدیده بودن فضای وبلاگ است.

4- اختصاص دو رتبه به دو سایت تلگرام رتبه 14 و 16 از پدیده های جدید رنکینگ وب سایت ها در ایران است. که پیشبینی رشد روز افزون رتبه تلگرام در ایران خواهیم بود. شاید تا یکسال آینده تلگرام اولین رقیب جدی و بی منازعه گوگل در راس لیست پربیننده های ایران شود.

5- رشد چشمگیر تبیان از رتبه سیال بین 22 تا 44 به 17 گویای بخشی از قدرت نرم  تبیان در فضای مجازی ایران است. که با زیرساختی که تبیان دارد می تواند در راس لیست تک رقمی ها قرار گیرد.

6- در لیست جدید 20 سایت پربیننده در ایران دیگر خبری از پیوندها، رفاهی، فیس نما، کلوپ، نیک صالحی، سنجش، و برخی سایت های زرد نیست. که تحولی در ذائقه بینندگان محسوب می شود.

7- در کنار تلگرام که دو رتبه از 20 پربیننده های ایران را از آن خود کرده، شرکت صبا ایده توانسته با دو سایت آپارات و میهن بلاگ رتبه های 6 و 19 لیست را از آن خود کند.

.....

مقایسه دسته­ بندی و رتبه های جدید و قبلی سایت ها بیانگر سیر تحول، افت و خیز سایت ها است که رنکینگ (1393/3/16) الکسا به شرح زیر است.

 محمد رضا فرزین/ کارشناس ارشد رسانه و تبلیغات

نظرات (۵)

۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۶ محمد آذرکار
جالب بود، امّا واقعا آمار الکسا معیار دقیقی برای برتری سایتی بر دیگری نیست.

تبیان باز هم رشد کرد و رتبش بالاتر اومد 16 شد

پاسخ:
با رشد و تغییر کلی در الگوریتم جدول و رتبه سایت ها مطلب فوق نیز ویرایش می شود

تلگرام خوب همه همه متولیان فضای مجازی رو به فعالیت انداخته

۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۶ مجله ویترینو
عالی بود برادر استفاده کردیم در ضمن به ما هم سر بزن نیستی
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۱ د‌ل‌باخته ..
به امید رشد و موفقیت سایت ها و سرویس های مفید ایرانی
پاسخ:
آرزوی هر ایرانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی