اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سامسونگ حامی جهانی المپیک ریو

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

برندهای بزرگی در طول برگزاری الپیک ریو آگهی های مختلفی را ساخته و از طریق رسانه های مختلف منتشر کردند؛ آگهی هایی که به سرعت در فضای مجازی بازنشر شدند و طرفداران برندها را درگیر رویداد بزرگ المپیک کردند. یکی از برندهایی که حضور فعالی در این حوزه داشت، سامسونگ بود.

سامسونگ سرود کشورهای دنیا را ترکیب کرد

سامسونگ که یکی از اسپانسرهای اصلی مسابقات است، تنور مسابقات را قبل از آغاز آن گرم کرده و با تبلیغات خوب توانسته مخاطبان خود را با هیجان این رقابت ها همراه کند. این برند که کمپین Anthem  را به مناسبت بازی های المپیک به مورد اجرا گذاشته است، سعی کرده سرود کشورهای مختلف جهان را در قالب آهنگی زیبا و تبلیغی تأثیرگذار برای ریو 2016 ترکیب کند.

این آگهی با تصویر دختر جوانی شروع می شود که گوشی سامسونگ در دست داشته و سرود ملی کشور بوتسوانا را در کنار نمای زیبایی از دریا می خواند. در سکانس بعدی سرود ملی عوض شده و تصویر فردی دیگر نشان داده می شود. نکته جالب اینکه سرود ملی کشور در لوکیشنی در خود آن کشور خوانده نمی شود، بلکه به منظور حس اتحاد بیشتر و برجسته سازی این مفهوم که در دنیایی بدون مرز زندگی می کنیم، از لوکیشن کشوری دیگر استفاده شده است.

برای مثال سرود ملی مالزی توسط زنی در پاریس، یا سرود ملی نیوزیلند در لوکیشنی در انگلیس خوانده می شود. این کمپین درصدد انعکاس حس از میان برداشتن مرزهای جغرافیایی و اتحاد دنیا از طریق تکنولوژی و ارتباطات بدون مرز است.

یانگ لی، مدیر تبلیغ و بازاریابی سامسونگ در مورد این تبلیغ می گوید: هواداران و طرفداران با خواندن این آهنگ در سراسر دنیا، حس مشترکی از غرور و یکپارچگی را حس کرده و پیشرفت جمعی را که روح جدایی ناپذیر بازی های المپیک است، با هم جشن می گیرند. فاصله میان هر سرود ملی با سرود ملی بعدی به خوبی با یکدیگر ترکیب شده است تا پیامی قدرتمند با این مضمون خلق کند که دنیایی که در کنار هم است، بسیار قدرتمندتر از دنیای منفرد است.

سامسونگ در این کمپین از پرسونال برندهایی چون چهره های مطرح ورزشی استفاده کرده است. این آگهی که به صورت تلویزیونی و در شبکه های اجتماعی و یوتیوب به مورد اجرا گذاشته شده است، چیزی بیش از معرفی سامسونگ S7 ورژن المپیک است، چراکه اخیراً شرکت سامسونگ به مناسبت شروع بازی های المپیک، ورژنی از گلکسی S7 را تحت عنوان المپیک و با تغییرات کوچک نسبت به نسخه اصلی به بازار ارائه کرده است.

بازی های المپیک در کارنامه سامسونگ خاطره ساز هستند؛ این شرکت مدتی به عنوان اسپانسر بازی های تابستانی و زمستانی المپیک شناخته می شد و ضمنا در سال ۲۰۱۲ نسخه ویژه المپیک از مدل های گلکسی S3 و گلکسی نوت تولید کرد و حالا نوبت به S7 Edge و المپیک ۲۰۱۶ رسیده است. این گوشی اپلیکیشن المپیکی دارد که نتایج و اخبار این رویداد را به طور ویژه پوشش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی