اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شهر نیویورک یکی از پر زرق و برق‌ترین شهرهای دنیا، همیشه از نظر تعداد بیلبوردهای متعدد معروف بوده است.
حالا میدان تایمز(ساعت).Times Sq، یکی از معروف‌ترین میادین دنیا، محل رونمایی گرانترین و بزرگترین بیلبورد دیجیتال جهان شده است.
این بیلبورد روی نمای یک ساختمان در فاصله بین خیابان‌های ۴۵ و ۴۶ پوشش داده شده و
با عرض ۱۰۰ متر، توانسته عنوان گرانترین و بزرگترین بیلبورد دیجیتال جهان را به‌خود اختصاص دهد.

این بیلبورد (آگهی نما) غول آسا که با ۲۴ میلیون ال ای دی – پیکسل، وضوح تصاویرش از بهترین تلویزیون ها هم بیشتر است.
به گفته ی سخنگوی شرکت Clear Channel Spectacular که این مکان را برای برپایی بیلبورد خارق العاده اش کرایه کرده است، این پرده در نوع خود بزرگترین بیلبورد در جهان به شمار می رود. دوربین های به کار رفته در این صفحه هم قادر به شکار صحنه های اطراف و رهگذران و بازپخش آن ها هستند.

مساحت این صفحه یا بیلبورد عظیم ۲۳۰۰ مترمربع است که تقریبا برابر با مساحت زمین بازی فوتبال آمریکایی است. پرده بر نمای ساختمان یک هتل نصب شده و ۱۰۰ متر بلندا دارد.

اولین شرکتی که این بیلبورد را اجاره کرده است، شرکت گوگل است. هزینه گران ترین بیلبورد دنیا برای تبلیغات ۴ هفته ای گوگل، ۲٫۵ میلیون دلار می باشد !!!

تخمین زده شده که روزانه سیصد هزار نفر به‌صورت پیاده از آنجا عبور می‌کنند و طبق یک نظرسنجی از دوهزار نفر از عابرین، نیمی از آنها محو گرافیک و زیبایی این بیلبورد با ۲۴ میلیون پیکسل شده‌اند و ۶۰ درصد از آنان نیز بیش از پنج دقیقه وقت خود را برای تماشای تصاویر پخش شده از آن صرف کرده‌اند.

البته اندازه این بیلبورد به بزرگی بیلبورد ال‌جی در فرودگاه شیخ خالد در عربستان نیست ولی باید در نظر گرفت که این بیلبورد بزرگترین در نوعِ خود از نظر مکان قرارگیری و دیجیتالی بودن است.

نمایی از تعدد بیلبورد های میدان تایمز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی