اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تعامل این نهاد با آموزش و پرورش در راستای تربیت نیروی انسانی موفق با ایمان و متعهد و کارآمد را قابل توجه بر شمرد و گفت: هویت اسلامی و ایرانی در جوانان تقویت شود.


به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در محل دفتر وی با اشاره به بی کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج و تسلیت به هموطنان به ویژه خانواده های جان باختگان در منا گفت: این حادثه قلب جامعه جهانی را به درد آورده است چون نالایقی آل سعود در مدیریت برنامه های حج ابراهیمی طی سالیان گذشته باعث به خاک و خون کشیده شدن تعداد قابل توجهی مسلمان شده است.

وی با مهم برشمردن برنامه ها و همکاری های ریشه ای سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش، گفت: برگزاری گفتمان های دینی و حضور روحانیان در مدارس به شکل جدید و فعالیت قرآنی از جمله فعالیت ها و همکاری این دو سازمان است.

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از تعامل خوب مجلس شورای با این نهاد در زمینه فراهم کردن بسترهای لازم برای استقرار روحانیان در روستاهای محروم، گفت: امسال مجلس توجه ویژه ای را در خصوص تخصیص اعتبار به این بخش داشته است.

نظرات (۱)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۵ مجله ویترینو
روحش شاد و یادش گرامی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی