اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

حضور ستاره ها در بیلبورد های تبلیغاتی

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

حضور چهره های معروف و آشنا برای مخاطب می تواند نقش بسزایی در تبلیغ و ضریب تاثیر تبلیغات برندها بگذارد. حضور ستاره ها و چهره ها در بیلبوردهای شهری می تواند دلایل تبلیغاتی متعدد داشته باشد. معروف است که «بازیگرها در فیلم ها بازی می کنند تا پیشنهادهای تبلیغاتی بیشتری داشته باشند!» اما این کل داستان نیست. تضمین افزایش محبوبیت و سود شرکت ها بخش اصلی این رویکرد تبلیغاتی است. که به نوعی میانبر نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی نیز محسوب می‌ شود، به کارگیری چهره‌های خاص اجتماعی سلبریتی جهت تسریع در روند معرفی و فروش است.

سلبریتی به اشخاص مشهور و محبوب در هر کشور گفته می شود که طرفداران بسیار زیادی دارند از جمله هنرمندان، بازیگران، خواننده ها، فوتبالیست ها و چهره های اجتماعی

حسین رضا زاده در اولین بیلبوردهای تبلیغاتی با حضور چهره ها

بهرام رادان و حضور پیوسته در تبلیغات نوین چرم

محمد رضا گلزار و سفیر برندهای خارجی

در سال های نه چندان دور، نام محمدرضا گلزار برای تضمین فروش هر فیلمی کفایت می کرد. سینما اما هرگز تنها دغدغه آخرین بازیگر از نسل بازیگران پرفروش تاریخ ایران نبود. او که این روزها در یک اثر سینمایی ایرانی – هندی بازی می کند و قول داده مخالفان موسیقایی اش را نیز به شدت غافلگیر کند، در همه ادوار یک چهره کاملا جذاب و ایده آل برای تبلیغات کمپانی ها بوده است.

گلزار سال ها قبل برای چند کمپانی ایرانی تبلیغ کرد اما حالا دیگر او تنها سفیر برندهای خارجی است. «گام باتلر» بیشترین همکاری تبلیغاتی را با محمدرضا انجام می دهد. یک شرکت دارویی که تصویر بازیگر شناخته شده ایرانی را به شعارهای تبلیغاتی انگلیسی اش می چسباند. گلزار چهره تبلیغاتی نوشابه انرژی زای هایپ نیز محسوب می شود.

درست در روزهایی که حضور بازیگرها در تبلیغ های شهر جدی شده بود و همه برندها برای جلب چهره های شناخته شده از هم سبقت می گرفتند؛ چای عرفان به سراغ مهران مدیری رفت و با او قرارداد امضا کرد.

گمانه زنی های زیادی در مورد این قرارداد وجود داشت و پاپاراتزی ها مبلغ آن را 100 میلیون تومان عنوان می کردند که در آن مقطع زمانی، مبلغی باورنکردنی محسوب می شد و به مراتب بیش زا دستمزد بازی و کارگردانی مدیری در سریال های 90 قسمتی اش بود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی