اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی صبح پنج شنبه در همایش مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا اظهار کرد: ما دغدغه مدرسه داری نداریم، دغدغه ما دین مردم است و اولین هدف در این مدارس باید توسعه فرهنگ دینی باشد.

وی با اشاره به در جات تقوی، تقوی بالله، تقوی من الله، تقوی من خوف نار خطاب به مدیران مدارس صدرا گفت: بچه‌هایی که شما پرورش می‌دهید باید از این آب جاری تقوی و مفاهیم دینی بهره‌مند شوند.

وی افزود: وظیفه شما این است که محیط را برای بچه‌ها مهیا کنید و به اصطلاح این آب را جاری کنید تا آنها استفاده کنند.

سونامی اطلاعات

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: فرزندان ما در این روزگار در برابر سونامی اطلاعات قرار دارند و البته که همه این اطلاعات خوب نیست.

وی افزود: به عنوان مثال دانش آموزی که برای تحقیق در خصوص ادیان مختلف به سراغ اینترنت می‌رود ممکن است که در معرض انبوه اطلاعات قرار بگیرد و سئوالاتی  برای او ایجاد شود که  تضمینی وجود ندارد که این فرد بتواند پاسخ درستی برای سئوال خود بیابد و این همان سونامی است که وقتی می‌آید همراه خود سیل و تیر وچراغ برق و سنگ را با هم می آورد و ویرانگر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: متاسفانه این سونامی اطلاعات به گونه ای شد که وقت مفید بچه های ایران را گرفت.

وی تاکید کرد: امروز هر کدام از بچه ها موبایلی به دست دارند و در یک خانواده در یک مدرسه  جدای از هم می نشینند و امکانات باعث جدایی افراد از هم شده است.

وی پرسید: می خواهم بدانم که آیا داشتن همه گونه امکانات همیشه خوب است آیا وقتی من  به 2 هزار تومان نیاز دارم لازم است دو میلیارد با خود حمل کنم، اطلاعات امروز بار اضافی اذهان بچه های ما شده است و فرزندان ما گرفتار این امکانات و اطلاعات شده اند.

حجت الاسلام خاموشی گفت: زمانی قلب خانه ها تلویزیون بود سپس ماهواره آمد و توجه همه را جلب کرد اما اکنون پدیده ای به نام رایتل که تلفیق موبایل، اینترنت و ماهواره است در دسترس نسل جوان است.

وی بر ضرورت پذیرش دانش آموزانی که در معرض آسیب‌های ماهواره قرار نداشته و از محیط سالم خانوادگی برخوردارند در مدارس صدرا تاکید کرد و گفت: هدف سازمان تبلیغات در ایجاد مدارس صدرا تنها تاسیس مدرسه نبوده است بلکه هدف ایجاد مدارسی با رویکرد دینی بوده است.

دغدغه مدرسه‌داری نداریم

وی تاکید کرد: ما دغدغه مدرسه داری نداریم، دغدغه ما دین مردم است و اولین هدف در این مدارس باید توسعه فرهنگ دینی باشد.

حجت الاسلام خاموشی بیان کرد: دین حداکثری در این مدارس مدنظر ماست و ما دغدغه پر کردن دانشگاه‌ها را نداریم و می‌خواهیم نخبه دینی پرورش دهیم.

وی افزود: الان در کشور نخبه علمی کم نداریم و ایران خوشبختانه امروز در علم و فن آوری روزآمد است اما کشور تنها نخبه علمی نمی‌خواهد بلکه نیاز به پرورش نخبه دینی داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه تبلیغات اسلامی درکشور پرورش انسانهای خالص، انقلابی و متعهد و کارآمد است افزود: امروز الگوها جا به جا شده و متاسفانه وقتی فرزند ما می‌بیند که یک دروازه بان در یک فصل درآمد میلیاردی دارد از تحصیل علم ناامید می‌شود.

وی به مدیران مدارس تاکید کرد: پرورش دینی دانش آموزان را در اولویت قرار داده و از پذیرش مربیان و معلمانی که اندیشه دینی ندارند بپرهیزند تا فضای ذهنی بچه‌ها غلط پرورش پیدا نکند.

حجت‌الاسلام خاموشی به بودجه تصویب شده در مجلس برای مدارس صدرا اشاره کرد و گفت: با کمبود اعتبارات متاسفانه تصویب رقم کامل ارائه شده به مجلس محقق نشد اما نگاه بودجه کشور و نظام اجرایی به توسعه مدارس دینی است.

وی ابراز امیدواری کرد با پرورش نخبه دینی در مدارس صدرا باری از دوش نظام اسلامی برداشته شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی