اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بمب رسانه را در دست بگیرید!

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ق.ظ

برای به دست آوردن وجه رسمی در جامعه، هر شرکتی باید بتواند از پتانسیل رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و دیجیتالی به نحو احسن استفاده نماید تا بسیاری از فرصت ها از دست نرود

قدرت رسانه را پشت خود حس کنید

شرکت تبلیغاتی اسطوره سازان در تلاش است تا شرکت ها یا افراد از ظرفیت های مناسب و موثر رسانه بهره مند شوند، که بر پایه اصول و کنش های زیر استوار است:

آگاه سازی مجموعه

رسالت خود می دانیم شما را از تمامی تحولات کسب و کارتان در عرصه رسانه باخبر نماییم. مهم نیست این اخبار در کدام رسانه منتشر شده است، روزنامه، خبرگزاری، رادیو تلویزیون، مجله، پایگاه خبری و ...

مهم این است که ما اخبار را به صورت نمودار ها و تحلیل های کوتاه همراه با شیوه های نوین برای شما به نمایش بگذاریم تا در جریان همه مسائل پیرامون خود به راحتی قرار بگیرید.

تحلیل اخبار و اتفاقها

در روزگاری به سر می بریم که همه شرکت ها در بمباران اطلاعاتی قرار دارند و این حجم باعث سردرگمی می شود. شرکت تبلیغاتی اسطوره سازان با بهره گیری از دانش وتبحر اساتید رسانه و خبرنگاران مجرب، همراه با متخصصین بازار سازی به شما این اطمینان را می دهد که با آگاه سازی اولیه، تحلیل های منحصر به فردی در اختیار شما قرارداده شود تا درک و آگاهی عمیق تری نسبت به فضای رسانه ای و تحولات اطرافتان داشته باشید و با قدرت و پتانسیل موثر تری از دانسته های خبری خود استفاده نمایید.

غافل نخواهید شد

یکی از مشکلات شایع در شرکت ها عدم مسلط بودن روابط عمومی به اتفاق های اطراف است، کانون تبلیغاتی کروشه اعلام آمادگی می نماید که توانایی این را داراست تا بازوی اجرایی بخش روابط عمومی شما باشد، تا شرکت از هیچ تغییر و تحولی در اطراف خود بی اطلاع نماند و مجموعه بتواند در شرایط خاص بهترین تصمیم را بگیرد.

در رسانه های دیگر دیده شوید

با توجه به تعامل بسیار بالایی که شرکت تبلیغاتی اسطوره سازان با سایر رسانه های مختلف و معتبر اعم از رسانه های مجازی وغیر مجازی، در ایران دارد، خیالتان را از نمایش مناسب و موثر شما، در معرض دیدگان عموم مردم یا مخاطبین بازار هدفتان آسوده می نماید.

جای مناسب را بگیرید

در برخورد با رسانه های تبلیغاتی مختلف مانند: پخش تلویزیونی یا رادیویی، بیلبورد ها، عرشه پل ها و ... مسئله تجربه و قدرت رایزنی از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتوان جایگاه خوبی را در زمان مناسب و دلخواه، برای تبلیغات یا کمپین های مورد نظر شرکت ها تهیه و یا خریداری نمود. شرکت تبلیغاتی اسطوره سازان با توانایی در مسایل ذکر شده و همچنین با ارتباطات و شناخت گستره از این فضای کاری، به شما این امکان را می دهد هزینه مناسبی (مقرون به صرفه ترین) را با بهترین انتخاب ها داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی