اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۴ ، ۱۰:۰۵


خبرگزاری سی ان ان:
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در حملات دیشب کشته شد
ایال زمیر، رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل در اظهاراتی جنگ‌طلبانه هنگام انتصابش گفته بود: سال جاری میلادی، سال جنگ با تمرکز بر غزه و ایران خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۴ ، ۰۸:۴۶

قدرت تخریب عملیات وعده صادق ۳ و انتقام ملی ایران از رژیم صهیونیستی و اسرائیل جنایتکار



بازتاب حمله موشکی ایران به اسرائیل | قدرت تخریب موشک های ایران در موج سوم تا پنجم وعده صادق ۳

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۴ ، ۱۸:۳۸

ایران اولین کشور شکار کننده f35 | شکار جنگنده 100 میلیون دلاری آمریکایی در آسمان ایران
تاکنون 3 فرونده F35 آمریکایی توسط ارتش مقدر جمهوری اسلامی در 30 ساعت گذشته منهدم شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۴ ، ۱۶:۱۲

هری، ران و هرمیون سریال «هری پاتر» شبکه اچ‌بی‌او انتخاب شدند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سریال تلویزیونی «هری پاتر» که برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته می‌شود، بازیگران نقش هری، ران و هرمیون خود را پیدا کرد.
در این سریال قرار است دومینیک مک‌لافلین نقش هری پاتر، آرابلا استنتون نقش هرمیون گرنجر و آلیستر استوت نقش ران ویزلی را بازی کنند. این بازیگران پس از انتشار فراخوان بازیگری که پاییز گذشته داده شده، از میان بیش از ۳۰ هزار متقاضی انتخاب شدند. انتظار می‌رود فیلمبرداری این سریال تابستان امسال آغاز شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۴ ، ۲۲:۲۰

تبلیغات امروزی، بیش از گذشته نیازمند شناخت رفتار مخاطب است. حضور یک بازیگر محبوب در یک آگهی، به‌تنهایی تضمین‌کننده‌ موفقیت تبلیغ نیست. مهم‌ترین اصل در این میان، باورپذیری مخاطب است. مخاطب ایرانی به سرعت متوجه ناهماهنگی میان شخصیت عمومی یک چهره و محصول تبلیغ‌شده می‌شود. بنابراین انتخاب یک چهره برای تبلیغ، باید فراتر از شهرت لحظه‌ای باشد. که در غیر این صورت تبلیغ هم در یک مقطع کوتاه روی مخاطبش تاثیرگذار است.

دو مسیر متفاوت: شهرت مقطعی یا اعتبار ماندگار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۴ ، ۲۲:۱۲

ابزارهای مدیریت وب سایت:
1- کم کننده حرفه ای حجم عکس (رایگان)
https://squoosh.app

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۰۴ ، ۱۵:۱۷