پلتفرم «شیدا» به جمع پلتفرمهای پخش آنلاین فیلم و سریال پیوست. درام عاشقانهای به نام «آبان» نخستین سریال این پلتفرم است که به کارگردانی «رضا دادویی» با بازی شهاب حسینی و امین حیایی این هفته منتشر میشود.
پلتفرم «شیدا» به عنوان یک مرکز تخصصی در حوزه سرگرمی و با هدف پخش آنلاین انواع برنامهها و سریالها با حمایت گروه مالی گردشگری وارد بازار شبکه نمایش خانگی شده است. درام عاشقانه «بامداد خمار» که با اقتباس از پرفروشترین رمان عاشقانه بعد از انقلاب ساخته شده هم از جمله تولیدات «شیدا» است که به کارگردانی نرگس آبیار به زودی پخش خواهد شد.
مهدی جهانگیری رئیس هیات مدیره و رئیس گروه مالی گردشگری نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از سرمایهگذاری بر پلتفرم شیدا خبر داد.
او نوشت:« جهان ما جهان عجیب روایتها و قصههاست، از داستان بزرگ آفرینش و سرگذشت آدم و حوا گرفته تا قصه بلند «هزار و یک شب» و نجات جان مرد قصه که توسط عفریت داستان به مرگ محکوم میشود و رهاییاش در گرو تعریف سه داستان جذاب برای عفریت است تا هربار یک سوم جان او را آزاد کند.
فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد، با جذب بیش از ۷۰۰ هزار مخاطب، ۲۵ میلیاردی شد.
فیلم سینمایی «باغ کیانوش»، به نویسندگی و کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیهکنندگی محمد جواد موحد، با استقبال مخاطبان نوجوان و خانوادهها و با گذشت سه ماه از آغاز اکران، در مجموعه فروش گیشه و اکران سیار توانست رکورد جدیدی را ثبت و به فروش ۲۵ میلیارد تومان دست پیدا کند.
این اثر با جذب بیش از ۷۰۰ هزار مخاطب، عنوان پُرفروشترین فیلم نوجوان سینمای ایران را بدست آورده است و سومین فیلم غیرکمدی گیشه سینمای امسال به حساب میآید.
در خلاصه داستان جذاب «آنتیک» آمده است، «انقلاب شده و کاسبی اِبی و وَلی، آنتیک بازهای قبل انقلاب کساد است اما درِ بازِ ضریح پر از پول یک امامزاده، مسیر زندگیشان را تغییر میدهد»
کمدی «آنتیک» با سوژهای متفاوت و بحث برانگیز از دل تاریخ معاصر را هادی نائیجی کارگردانی و محمود بابایی تهیهکنندگی کرده است.
پژمان جمشیدی و بیژن بنفشهخواه زوج اصلی این فیلم هستند و ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، امیر نوروزی، غلامرضا نیکخواه، فرزین محدث، علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافهوند، یدالله شادمانی، رحمان باقریان و… با معرفی مهدی قربانی بازیگران اصلی هستند که در «آنتیک» ایفای نقش کردهاند.
پوستر کمدی سینمایی «آنتیک» با طرحی از محمد شکیبا در حالی رونمایی میشود که تمامی بلیتهای آن تا پایان جشنواره فیلم فجر فروش رفت و به اتمام رسید؛ همچنین بهزودی پیشفروش بلیتهای این فیلم در سینماهای شهرستان آغاز خواهد شد.
محبوبیت سریال، انیمیشن، انیمه و فیلم هوش مصنوعی بیشتر به خاطر جذاب و هیجان انگیزتر نشان دادن روند اتفاقات و نتایج استفاده از هوش مصنوعی است!
مردم تغییراتی را که با پیشرفت فناوری اتفاق می افتد تحسین می کنند و امیدوارند که فناوری هر چه بیشتر زندگی را برای بشریت آسان تر کند اما این موضوع فقط به جنبه هیجان انگیز آن ختم نمی شود؛ برخی از مردم از عاقبت پیشرفته تر شدن هوش مصنوعی نسبت به مغز و هوش انسانی می ترسند! محبوبیت فیلمها و برنامههای تلویزیونی که هوشمندی و پیشرفت بیش از حد هوش مصنوعی و تسخیر جهان را به تصویر می کشند، میان عامه مردم روز به روز در حال افزایش است.
قبل از اینکه سراغ معرفی ۱۰ فیلم برتر در زمینه AI برویم، ذهن خود را از هر موضوع دیگری خالی کرده و خود را آماده هیجان انگیزترین فیلم ها با موضوعی بسیار متفاوت از هرآنچه که تا حالا تماشا کرده اید، نمایید!
پوستر فیلم «موسی کلیمالله(ع)» همزمان با چهل و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، تا روایت جذاب سینمای ایران از پیامبران و تصویرسازی از معصومین در معرض دید جهانیان قرار بگیرد.
نسخه سینمایی و پایلوت «موسی کلیمالله(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا، محصول سیمافیلم و به تهیهکنندگی سیدمحمود رضوی روایتگر داستان تولد حضرت موسی(ع) است. طراحی پوستر این فیلم که اولین نمایش آن در چهلوسومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود به عهده محمد تقیپور بوده است. همچنین روحاله موحدی مدیر تبلیغات،، مجید طالبی عکاس، سیدمحمدصادق لواسانی مشاور رسانهای و مریم قربانینیا روابط عمومی این پروژه هستند.
المیرا ندائی
«گلادیاتور۲»، تازه ترین فرزند ریدلی اسکات، در نگاه اول، تماماً «فرم» است و هیچ «محتوایی» ندارد، از آن نوع فیلمهایی که از یک صحنه به صحنه بعدی به وضوح متوجه میشوید که در حال تماشای یک فیلم هستید.
یک اثر سینمایی خوب شما را به دنیای دیگری میبرد، اما یک اثر سینمایی بد به طور مداوم به شما یادآوری میکند که صرفاً در حال تماشای یک فیلم هستید.
مشهورترین جمله از فیلم «گلادیاتور» اثر ریدلی اسکات (محصول سال ۲۰۰۰) جملهای است که به راحتی میتوان آن را به خاطر سپرد. راسل کرو در نقش ماکسیموس با تمسخر رو به جمعیت حاضر که به شدت به وجد آماده اند، فریاد میزند: «واقعأ سرگرم نشدهاید؟» مخاطب ماکسیموس در آن آنِ به یادماندنی تنها حضاری نیستند که به تماشای زندهی یک نبرد نشستهاند، بلکه تمام مخاطبانی هستند که در سرتاسر کره ی خاکی از هر قابی به تماشای این اثر نشسته اند.