اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

هجوم ابرقهرمان‌ها به «کامیک کان» آمریکا

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

طبق سنت هرساله، کامیک کان سن‌دیگو در ماه جولای در حال برگزاری است.

کامیک کان مخفف واژه کنفرانس کامیک است که سال‌هاست در بسیاری از کشورهای دنیا برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های کامیک جهان هرساله در ماه جولای در سن‌دیگو برگزار می‌گردد که کمک شایانی به صنعت گردشگری و اقتصاد منطقه خودش می‌کند. در سه روز برگزاری این رویداد مهم صنعت سرگرمی، شرکت‌های بازی‌سازی، فیلمسازی و استودیوهای کتاب‌های مصور آخرین خبرها و محصولات خودشان را در ارتباط با کتاب‌های مصور رونمایی می‌کنند.

امسال کمپانی مارول از پیش از کامیک کان اعلام کرده بود که حضور جدی نخواهد داشت. هرچند آنها با همکاری سونی، از تریلر داستانی بازی «مرد عنکبوتی» خودشان رونمایی کردند که به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. همین طور شنیده می‌شود احتمال دارد که دومین تریلر فیلم سینمایی «ونوم» را هم در سن‌دیگو ببینیم. مارول همین طور همراه با نتفلیکس از نخستین تیزر فصل دوم سریال «مشت آهنین» یا آیرون فیست و تاریخ انتشار آن رونمایی کرد. به‌سنت همه سریال‌های وب‌سایت نتفلیکس قرار است تمامی اپیزودهای آیرون فیست روز 7 سپتامبر منتشر شود.

دیشب اما تمام کنفرانس تحت تأثیر اتفاقات پنل برادران وارنر قرار گرفت. ابتدا تیم بازیگران فیلم جدید سری «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» پا به سالن H گذاشتند. قبل از آغاز مراسم به همه حضار دستبند‌های سفیدی داده شد. وقتی در بخشی از این مراسم، ادی ردمین بازیگر نقش نیوت اسکمندر از چوب جادوی خودش استفاده کرد تمام این دستبندها به‌طور ناگهانی روشن شدند. از اتفاقات جالب کنفرانس «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» حضور جانی دپ با گریم کامل نقش گریندلوالد بود. همین طور تریلری از این فیلم به‌صورت اختصاصی برای مخاطبان در کامیک کان پخش شد که دقایقی بعد از آن در شبکه‌های مجازی هم انتشار یافت. همین طور از پوستر جدید فیلم «جنایات گریندلوالد» هم در این مراسم رونمایی شد. «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» قسمت دوم از مجموعه‌ایست که توسط جی.کی.ر. لینگ خلق شده و ماجراهای دنیای جادوگری، 70 سال پیش از مجموعه هری پاتر را روایت می‌کند. این فیلم که مثل قسمت اولش توسط دیوید ییتس کارگردانی شده و فیلمنامه‌اش به‌وسیله خود رولینگ نگارش یافته روز 16 نوامبر راهی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌شود. ادی ردمین، جانی دپ، جود لاو و عزرا میلر از مهم‌ترین بازیگران این فیلم هستند.

ب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی