اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

اسفندیاری با اشاره به اهمیت رسانه گفت: آینده هر جامعه‌ای در گرو رسانه است. جامعه بی‌رسانه، جامعه بی‌تصویر است و جامعه‌ای که نمی‌داند از کجا آمده و به کجا می‌رود، جامعه‌ای است که دیگران تصویرش را می‌سازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه صدا و سیما، شهاب اسفندیاری سرپرست دانشگاه صداوسیما در سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد دکتر علی عسکری به وی، از جسارت رئیس رسانه ملی در انتخاب نیروی جوان برای این مسئولیت خطیر قدردانی و اظهار امیدواری کرد بتواند با عملکرد مناسب این اعتماد را حفظ کند.  

وی تصریح کرد: این دانشگاه، گنجینه‌ای از نیروهای انسانی است؛ اما وقتی تعلق خاطر دکتر عسکری را  به دانشگاه دیدم، برایم حجت شد تا این مسئولیت را بپذیرم.

 اسفندیاری با اشاره به اهمیت رسانه گفت: آینده هر جامعه‌ای در گرو رسانه است. جامعه بی‌رسانه، جامعه بی‌تصویر است و جامعه‌ای که نمی‌داند از کجا آمده و به کجا می‌رود، جامعه‌ای است که دیگران  تصویرش را می‌سازند.

وی ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه در حوزه نظری هم بتواند به قطب مطالعات رسانه در کشور و منطقه تبدیل شود.

اردشیر زابلی‌زاده نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله خود در دانشگاه صداوسیما اظهار امیدواری کرد در آستانه پنجاه سالگی حیات علمی این دانشگاه شاهد نقش‌آفرینی بیش از پیش آن در پرورش نیروهای مورد نیاز رسانه باشیم.

 در این مراسم علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در سخنانی، رئیس جدید دانشگاه صداوسیما را نیروی جوان، انقلابی، فهیم و تحصیل کرده برشمرد و انتخاب شایسته او را نوید بخش روزهای خوب برای دانشگاه صداوسیما دانست.

سخنران دیگر این مراسم حسین رضی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی بود. وی با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در خصوص نقش اثرگذار  و کلیدی دانشگاه صداوسیما در حل مسائل رسانه ملی، گفت: اگر دانشگاه صداوسیما در این مسیر حرکت کند می‌تواند بار عظیم فرهنگ‌سازی در جامعه را که بخش مهمی از آن برعهده رسانه ملی است به دوش بکشد.

در ادامه، احمد ضابطی جهرمی - پدر تدوین ایران- نیز به نمایندگی از اعضای هیئت علمی  دانشگاه صداوسیما با قدردانی از دکتر عسکری گفت: شک ندارم که دانشگاه صداوسیما که امروز در مرحله تحول تاریخی قرار دارد، در صف اول توجه رئیس رسانه ملی است و باید برای جهشی بلند آماده باشیم.

 وی دانشگاه صداوسیما را میراث معنوی و علمی رسانه ملی دانست و افزود: این دانشگاه سومین دانشگاه پلی‌تکنیک رسانه در آسیاست و موقعیت ممتاز خود را در خاورمیانه نیز حفظ کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی