مرکز رسانه ای اسطوره سازان

موسسه فرهنگی سینمایی اسطوره سازان براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

آخرین نظرات
  • ۲۶ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۱ - وب سایت انکوباتور
    جالب بود
پیوندها

چگونه در تلویزیون تبلیغ کنیم؟

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ

استقبال یک سوم از بینندگان تلویزیون از آگهی‌های این رسانه، انگیزه اختصاص میلیونها دلار بودجه از سوی شرکتهای مختلف را برای تبلیغات در آن افزایش داده است.
به گزارش سایت branding strategy insider،
تحقیقات مدرسه تجارت هاروارد حاکی از آن است که پخش مکرر و منظم یک آگهی در طول روز احتمال مشاهده آن توسط بینندگان را حداقل یک بار فراهم کرده و تصویر آن را در ذهن آنها ثبت می‌کند.
درک علت عدم تمایل مخاطبان به تماشای آگهی‌های تلویزیونی بسیار مهم است. از دیدگاه یکی از شرکت کنندگان در این تحقیق، تنظیم برای پیگیری چشمی یک آگهی به سختی نشستن پشت یک کامپیوتر و توجه کامل به تبلیغات اینترنتی است.
در راستای افزایش توجه بینندگان به آگهی‌های تلویزیونی نظریات مختلف استراتژیهای موثر برای کسب موفقیت در پخش یک تیزر تبلیغاتی را مهارت در تولید آن، تعداد دفعات پخش و مکان قرار دادن یک برند در چارچوب یک آگهی بیان کرده‌اند. برخی از آنها
پخش تصویر یک برند در قالب لحظاتی کوتاه و به طور پیش بینی نشده را توصیه کرده و در عین حال عده‌ای دیگر روش فروش ماهرانه (مجدانه) را برای این کار پیشنهاد می‌کنند. یک سری از افراد پخش یک آگهی قبل از دیگران و یا حتی آخر از همه را بهترین گزینه می‌دانند.
آگهی‌های معما گونه سعی در سرگرم کردن و جذب افراد برای حل یک پازل و کشف محصول ارائه شده داشته و پاسخ را فقط در پایان عرضه می‌کنند. اما تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که چنانچه پس از گذشت پانزده ثانیه بیننده جوابی دریافت نکند، این کار کاملا بی‌فایده خواهد بود. شهرت بالای یک برند، پیچیدگی تصویری یک آگهی در حد نرمال و نوع کالای تبلیغ شده مطابق با نیاز هر مشتری در میزان تماشای آن تاثیر بسزایی دارد. در ادامه شیوه حضور یک برند در چارچوب یک آگهی، ابعاد آن، تعداد دفعات پخش و مدت زمان تعیین شده برای این کار نیز نقش خود را در این میان ایفا خواهد کرد.
گاهی اوقات تبلیغ کنندگان کالا خود را بسیار خلاق دانسته و نیاز خود را به استفاده از تحقیقات علمی یا آکادمیک انکار می‌کنند، اما نتایج دریافتی بیانگر نقش کمکی و موثر آنها در ابلاغ پیام به مردم است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی