اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

شبکه «من و تو» چهره‌های موثر خودش را طی دو سال اخیر از دست داده است و شمار فراوانی از فعالان این شبکه جذب شبکه اینترنشنال شده‌اند.

«کیوان عباسی» که در ادوار مختلف اقدام به بازآفرینی ساختار شبکه‌اش کرده است، در یک سال گذشته به دنبال جذب بسیاری از چهره‌های داخل کشور بود. عباسی تلاش می‌کند سلبریتی‌های داخلی چندکاره که قابلیت‌های مختلفی دارند را جذب شبکه‌اش کند و در این فرآیند او به دنبال جذب چهره‌هایی است که  که توانایی اجرا، بازیگری، خوانندگی داشته باشند.

 

  پس از اتفاقات اخیر و اینکه سلبریتی‌ها متوجه شدند قراردادهای تلویزیون «من و تو» در دور جدید فعالیت‌هایش بیش از ۵۰ هزار یورو است،  بسیاری تقاضای خود را برای مجریان و مدیران شبکه من و تو ارسال کردند، غافل از اینکه عباسی شکارچی خوبی است و برای انتخاب هر چهره یک برنامه ریزی بلند مدت را ترتیب داده است.

  استفاده ظاهری از سلبریتی‌های در مقام برنامه ساز و مجری  هدف اصلی کیوان عباسی گرداننده شبکه پول محور من و تو نیست. او اخیرا «احسان کرمی» بازیگر، خواننده و مجری سابق سیما را جذب این شبکه کرده است.

افشای ماموریت  در شبکه من و تو

در بخشی از اظهارات  کرمی در برنامه «Omid A.M» این شبکه می‌توان دریافت که ماموریتی که مدیر شبکه به او واگذار کرده بیش از اجرا و برنامه سازی است.  این مجری سابق رادیو در این برنامه با صراحت می‌گوید به دنبال تحریک عمومی سلبریتی‌هایی است که موضع خاموش یا رویکردی خاکستری نسبت به اغتشاشات  اخیر اتخاذ کرده‌اند.

 

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

 

او روز سه شنبه شب در ساعت ۱۱:۳۳ شب در برنامه مذکور به صراحت گفت به دنبال جمع‌آوری امضایی بوده که  در آن محورهای زیر گنجانده شده است:

۱-حمایت از پوشش اختیاری

۲- متوقف شدن او آنچه توهین به جامعه هنری و ورزشی است.

با تمام تلاش‌های این مجری سابق سیما  به دلیل  قطع سراسر اینترنت بیانیه مذکور به ۱۰ امضاء نرسید.

 او با حضور در شبکه من و تو صراحتا با تمجید از مهران مدیری، هدیه تهرانی، گلشیفته فراهانی، کتایون ریاحی به صورت غیرعلنی از چهره‌هایی تمجید ‌می‌کند که موتور متحرک تحریک رخدادهای اخیر بوده‌اند.

در ادامه برنامه او از داریوش ارجمند، مهران رجبی و رامبد جوان و پرویز پرستویی به صراحت انتقاد می‌کند.مجری سابق خنداننده شو در این برنامه با انتقاد از جوان گفت : رامبد اشتباهاتی بسیار سنگین را مرتکب شده است.

 این شیوه تحریک احسان کرمی در روزهای آتی به صورت مدون در فضای مجازی بروز و ظهور گسترده‌ تری خواهد داشت. با تریبون گرفتن این مجری، مدیر شبکه قصد دارد طی برنامه ریزی خاصی بر شمار حامیان سلبریتی‌ها از هرج‌ومرج‌های کنونی در داخل کشور بیفزاید. 

کرمی در آینده شبکه من و تو تبدیل به مهره‌ای خواهد شد که با شناختی که از فضای داخل ایران دارد، قطعا واکنش سلبریتی‌ها را به رخدادهای اخیر تشدید خواهد کرد.    

 

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

 

 آیا احسان کرمی مجری مهمی در صدا و سیما بود؟

بی‌تردید مجری سابق برنامه طلوع شبکه ۴ مجری مهمی در صدا و سیما نبود. برنامه «نقره» ، طلوع، زنده‌رود، خوشاشیراز، امضاء و رادیو هفت برنامه های بسیار مهمی نبودند و کرمی آنقدر مهره باهوشی نبود که بودن یا نبودنش به عنوان مجری عیار یک برنامه را ارتقاء دهد.

یک رده از مجریان معمولی در صدا و سیما فعال هستند که به واسطه تنوع ساختاری برنامه‌هایشان هیچگاه در حرفه اصلی خود دیده نمی‌شود. چون فاقد ویژگی تخصصی در حرفه خود هستند. قبل از اتفاقات اخیر و در سال ۱۴۰۰  اگر عملکرد مجری سابق «نقره» در یک بررسی مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم او میان موقعیت‌هایی همچون مجری‌گری‌، بازیگر تئاتر بودن، حضور در نقش‌های چندم سریال‌های شبکه نمایش خانگی معلق بود.

در سریال ‌های شبکه نمایش خانگی نقش‌های مکملی که به او واگذار می‌شد، عمدتا التماسی و ویترینی بودند. نقش‌هایی که در طول روایت تاثیری نداشتند و برای حجیم کردن عرض روایت یا برای شلوغ شدن صحنه نوشته می‌شدند. نگاهی به سریال هم گناه یا شبکه مخفی زنان نشان می‌دهد مجری مذکور بازیگر آنچنان خاصی نبود که سرنوشت یک مجموعه نمایشی را تغییر دهد.

 

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

 

این خواننده- مجری سابق سیما در بازیگری تئاتر روند متوسطی را پشت سر گذاشت، در حوزه خوانندگی یک کنسرت و حتی یک آلبوم موفق تولید نکرد و در بازیگری در آثار نمایشی چهره تاثیر گذاری نبود.

 

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

 

اگر همین قطعه آخری که این مجری سابق سیما همراه با میثاق خواننده زن را به صورت فنی و هنری بررسی کنیم درخواهیم یافت او حتی با وجود آزادی های فراوان نمی‌تواند خواننده  موثری باشد.

او در یکی از گفت‌وگوهای معروفش می‌گوید قبل از به شهرت رسیدن ۴۱ شغل را تجربه کرده و می‌گوید: آن چه که می‌خواستم را پیدا نمی‌کردم، من چون رشته‌ام تشریفات و هتل‌داری بود مدتی این رشته را تدریس کردم. ظرفشویی در هتل کردم، مغازه داشتم، مشاور املاک، راهنمای تور، مدیر رستوران، آشپز و … همه را تجربه کردم و زمانی که به رادیو آمدم آرام آرام این کارها را کنار گذاشتم.

مدیر شبکه من و تو هم در شرایط کنونی برای جلب توجه این مجری را به شبکه‌اش را فراخوانده  و حتی او را برای افزایش شهرت به شبکه‌های انگلیسی زبانی همچون بی‌بی‌سی جهانی معرفی می‌کند.پس از مدتی که کرمی کارکردهای هیجانی حضورش در این شبکه استمراری شود و متوسط بودنش بروز پیدا کند کنار گذاشته خواهد شد، تقریبا به وضعیتی که سیدمحمدحسینی مجری سابق بدان دچار شد را می‌توان در آینده این مجری به وضوح پیش‌بینی کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی