اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سری ششم فیلم اکشن و علمی-تخیلی تبدیل شوندگان با نام بامبل بی به کارگردانی تراویس نایت در ابتدای سال ۲۰۱۸ (۸ ژوئن) اکران خواهد شد.

تبدیل شوندگان یا ترنسفورمرز (Transformers) مجموعه‌ای از پنج فیلم علمی تخیلی به کارگردانی مایکل بی است. از سری فیلم‌های پرهزینه و پرفروش  هالیوودی یا همان بلک باستر است که قریب به یک دهه از اکران اولین قسمت آن بر پرده نقره‌ای می‌گذرد.

مایکل بی در این مجموعه دنیایی فانتزی را به تصویر کشیده که در آن شاهد پرواز انواع ربات‌‌ها در آسمان و تردد آنها روی زمین هستیم که در کنار انسان‌ها به امور روزمره خود می‌پردازند. در میان این ربات‌ها هم دوست وجود دارد هم دشمن، بنابراین موضوع اصلی این مجموعه دفاع از زمین در برابر حمله دشمنان فضایی است که در هر قسمت با ترفندی جدید اقدام به نابودی سیاره زمین می‌کنند.

مایکل بی که به عقیده آنتونی هاپکینز کارش را در ساخت و پرداخت دنیای فانتزی خوب بلد است، در دو قسمت آخر ترنسفورمرز از بازی مارک والبرگ بهره گرفت.

والبرگ که می‌توان گفت هنر بازیگری خود را در دو فیلم اکشن  مشت‌زن  (The Fighter) و رفتگان  (The Departed) به بهترین شکل به نمایش  گذاشته دو نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای این دو فیلم در کارنامه دارد.

او برای آخرین قسمت این مجموعه، تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه، حدود پنج ماه در خدمت تیم سازندگان این فیلم بود و علاوه بر مختل شدن زندگی شخصی‌اش، از مدل مویی هم که برای نقشش در این فیلم انتخاب کرده ‌بودند شکایت داشت و آن را احمقانه می‌دانست. والبرگ بعد از اکران آخرین قسمت این فیلم در مصاحبه‌ای تلویزیونی از این مجموعه خداحافظی کرد و گفت که بازی در نقش اکشن در کنار ربات‌هایی که هنگام فیلم‌برداری وجود ندارند بسیار مشکل است.

علاوه بر والبرگ، مایکل بی کارگردان هم از سمت هدایت سکان این فیلم کناره گرفت و نظرش این است که برای این دنیای اکشن و فانتزی پیر شده است.

با این حال کمپانی پاراموند برنامه‌اش را برای ساخت دو قسمت دیگر این مجموعه قطعی کرده است، همچنین کارگردانی ششمین قسمت را به نام بامبل بی (Bumblebee) به تراویس نایت سپرده شده است. نایت پیش از این به عنوان انیماتور و کارگردان هنری در ساخت ۱۰۰ انیمیشن نقش داشته و انیمیشن‌ موفق کوبو و دوتار (Kubo and the Two Strings) را در سال ۲۰۱۶۶ به تهیه‌کنندگی کمپانی فوکس فیچرز ساخته است.

تاریخ اکران ترنسفورمرز ۶ را ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ دی) و تاریخ اکران ترانسفومرز ۷ را ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۸ بهمن ۱۳۹۷) اعلام کرده‌اند.
تاریخ اکران قسمت‌های قبل این مجموعه اکشن و علمی-تخیلی به شرح زیر است:

  • تبدیل شوندگان (Transformers) در ۳ جولای ۲۰۰۷
  • تبدیل شوندگان ۲: انتقام شکست‌خوردگان (Transformers: Revenge of the Fallen) در ۲۴ ژوئن ۲۰۰۹
  • تبدیل شوندگان ۳: نیمه تاریک ماه (Transformers: Dark of the Moon) در ۱ ژوئیه ۲۰۱۱ اکران شد و اولین قسمت این مجموعه بود که  در قالب سه بعدی ارائه شد.
  • تبدیل شوندگان ۴: عصر انقراض (Transformers: Age of Extinction) در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۴
  • تبدیل شوندگان ۵: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight)، آخرین قسمت این مجموعه، در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ اکران شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی