اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

رپورتاژ آگهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.
رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .
رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالو میباشد.

 مزیت های تبلیغ رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی:

 - جذب مخاطبان بیشتر بخاطر غیر مستقیم بودن و تعداد بازدید بالا و تاثیرگذاری زیاد نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
 - ماندگاری طولانی رپورتاژ آگهی در سایت ها بر خلاف روزنامه ها و رادیو تلویزیون که تبلیغ تنها در ساعت یا روز خاص منتشر می شود
 - دادن لینک فالو به سایت شما در متن خبر و افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت شما در گوگل

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود؟

در محتوای رپرتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما.
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .

رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌ها باقی میماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. در فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.
این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، تبلیغات مرسومی مثل اینکه خیلی زندگی بدی داشتم تا اینکه با این محصول آشنا شدم و الان خیلی راضی هستم، کاملا دروغین به نظر می رسد، بنابرین مخاطب از زاویه ای وارد ماجرا می شود که نمیداند این مطلب یک آگهی تبلیغاتی است و این تاثیر رپورتاژ آگهی را بالا می برد؛ همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از بک لینک هاست که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود.
رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد. گزارش‌ها و خبرهای تبلیغی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب گزارش و خبر در برخی وب ‌سایت‌ها منتشر می‌شود، این مطالب باید از سوی وب ‌سایت نمایش ‏‌دهنده از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه می‌شوند جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود؛ این روش یک روش نوین و فوق العاده موثر برای فروش محصولات و خدمات اینترنتی است.

هدف از رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌ تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. با این‌ وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص ‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

شکل و قالب کلی رپورتاژ آگهی

ماهیت رپورتاژ آگهی‌ها قدری با آگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است، این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی از بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود.

اعتبار رپورتاژ آگهی

یکی از دلایلی که برخی از مدیران تبلیغاتی استفاده از رپورتاژ آگهی را نسبت به آگهی معمولی ترجیع می‌دهند اعتبار آنها در بین مخاطبین است. رپورتاژ آگهی اغلب توسط هرگونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط مخاطب خوانده می‌شود. بنابراین هرقدر علاقه و هیجان بیشتری از طریق آن در مخاطب ایجاد شود، میزان تأثیرگذاری آن‌هم افزایش پیدا می‌کند.
مردم اغلب آگهی‌های دیگری که دارای تصویر و عکس هستند را بیشتر در جهت یک تبلیغ می‌دانند و ارزش آن‌ چنانی برای آن قائل نمی‌شوند تشخیص دادن رپورتاژ آگهی در خیلی از موارد از دیگر محتوای عادی درج‌ شده در رسانه‌ها و وبسایت ها راحت نیست و خیلی از مخاطبین آن را به ‌اشتباه می‌گیرند. هرچند که بر اساس برخی از قوانین خاص وابسته به برخی از رسانه و … در زمان درج رپورتاژ آگهی حتما باید در قسمت بالای آن اشاره به رپورتاژ آگهی بودن آن انجام شود تا تمایزی بین آن با دیگر محتوا وبسایت ها وجود داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی